Smrtihara said:Hehe.. Nekromanti när det är vettigt! Fräckt.
Jag vill fortsätta med min ryggtavla. Jag har en scarabé med Horusvingar som sträcker sig från axel till axel. Jag vill fortsätta med att fullkomligt täcka ryggen med scarabéer.
08-achrull said:Jävla jämte
Dom om min förvåning när jag såg det här! =)Hehe.. Nekromanti när det är vettigt! Fräckt.
=)Men förstör inte din vackra kropp på det viset! Hela din aura skulle förändras om du hade en tatuering!
Det finns en märkning som jag bog kan stå för ganska länge, det infattar en märkning som anknyter till friluftsliv./Tibb som också grubblat i tatueringsbanor när hon var yngre men sedan konstaterat att det finns ingen permanent märkning som känns rimlig att hålla över en livslängd
Men ganska länge är inte samma sak som en livstid..Johan K said:Det finns en märkning som jag bog kan stå för ganska länge, det infattar en märkning som anknyter till friluftsliv.
Smärta är inte enda anledningen till varför man kan vara tveksam mot tatueringar. Särskilt inte på underarmarna, och om man gillar att jobba i kortärmat.McFisk said:Underarmen esnitsig att tatuera, kändes knappt.