Nekromanti Fraggelrollspel - Intressetråd

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Anchorman said:
Hur lyckas Max rulla 0??
Det var ju en jäkligt bra fråga :gremgrin: Jag missade det helt.

Misstänker någon form av slumpgenerator som inte tog hänsyn till att 1 var det lägsta möjliga resultatet?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Max, bra försök men det är Ork, Flex, Vett eller Pepp som du ska sänka med 1, inte matlagning :gremwink:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Jag ska skriva en uppdatering, men först och främst vill jag fråga Anchorman om det verkligen är hans mening att stå precis bredvid bummelbesten? För i så fall behöver jag nog ha ett smygslag :gremwink:

Och Yra och Xap kan redan nu slå ett slag för att smyga.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Rymdhamster said:
Och Yra och Xap kan redan nu slå ett slag för att smyga.
Mmmm... i och med Max misslyckade smygaslag så kommer ni inte komma så långt som ni skrivit i era inlägg, utan ni kommer befinna er vid botten av rampen när bummelbesten börjar storma ner efter er. Såvida den inte redan är upptagen av Fiffi, vill säga.

Vi får se vad Anchorman säger nästa gång han tittar in och tar det därifrån.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Förstår inte hur jag kunde fatta fel, jag är allt snurrig ibland.

Men det borde väl funka som jag skrev nu?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Oj! Självuppoffrande. I like it!

Om vi leker med tanken på att du inte blir upphunnen och omkullsprungen på en gång, vart tänker du försöka leda bummelbesten?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Just nu springer jag bara rakt genom gången. Jag antar att jag inte kommer kunna springa särskilt långt, om det finns nåt stup kan jag ju lura ut den där
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Så, ändrade senaste inlägget för att innehålla vad vansinnesjakten genom grottan resulterar i =)
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Anchorman said:
Just nu springer jag bara rakt genom gången. Jag antar att jag inte kommer kunna springa särskilt långt, om det finns nåt stup kan jag ju lura ut den där
Spring mot dom sjungande kaktusarna!!!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Cissi said:
Anchorman said:
Just nu springer jag bara rakt genom gången. Jag antar att jag inte kommer kunna springa särskilt långt, om det finns nåt stup kan jag ju lura ut den där
Spring mot dom sjungande kaktusarna!!!
Tänk om ni bara hade kommit på den tanken tidigare och använt någon som faktiskt hade någon slags ork och uthållighet som lockbete :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Rymdhamster said:
Cissi said:
Anchorman said:
Just nu springer jag bara rakt genom gången. Jag antar att jag inte kommer kunna springa särskilt långt, om det finns nåt stup kan jag ju lura ut den där
Spring mot dom sjungande kaktusarna!!!
Tänk om ni bara hade kommit på den tanken tidigare och använt någon som faktiskt hade någon slags ork och uthållighet som lockbete :gremwink:
:gremsuck:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Ja visst ja. Max har en hel drös med stenar i sin väska nu.

Och ni har den rosa snäckan som är ungefär lika stor som två knytnävar och väger mycket lite. Ni kan höra ett brusande ljud från den, som av vågor.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Jag hoppas att Anchormans sista inlägg i fraggelspelet inte motsvarade hans personliga inställning till spelet? :gremsmile:

Eller är det bara det att det är sommar och midsommar som gör att vi tar det lite extra lungt?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Nej då, jag tycker fortfarande det är kul:)

Jag satt mest och väntade på Max, men det behövdes ju egentligen inte.
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Jaaaaa, jag hade totalt glömt fraggelrollspelet!! har haft ganska mycket att göra hemma. hjälp farsan i trädgården o såga o sätta upp grejer men nu är jag här!

Påminnelse tack. Vad är en trabadur?
 
Top