Nekromanti Fraggelrollspel - Intressetråd

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Max said:
Jaaaaa, jag hade totalt glömt fraggelrollspelet!! har haft ganska mycket att göra hemma. hjälp farsan i trädgården o såga o sätta upp grejer men nu är jag här!

Påminnelse tack. Vad är en trabadur?
Trubadur är en spelman. De där som satt och spelade och sjöng och som vi INTE borde locka besten till. :gremwink:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,914
Location
Ludvika
Cantus och barderna

Här har ni förövrigt Cantus och barderna:

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IX55gDZaWyk"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/IX55gDZaWyk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Re: Cantus och barderna

vad kommer hända med fraggelrollspelet nu när jag åker på semester? :gremshocked:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,914
Location
Ludvika
Re: Cantus och barderna

Max said:
vad kommer hända med fraggelrollspelet nu när jag åker på semester? :gremshocked:
Vi får se. I värsta fall tar vi en liten paus tills du kommer tillbaka.
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Re: Cantus och barderna

Ja vi är köttegubbar allihoppa! HEJ PÅ ER IGEN!! har saknat er och mitt internet xddd :gremsmile: Nu blir det fullt ös igen hoppas jag. :gremsmile:
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Re: Cantus och barderna

kommer någon ihåg vad vi skulle göra med alla dessa grejerna? skålen och stenen.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,914
Location
Ludvika
Re: Cantus och barderna

Hmmm... efter vad jag minns så var Xap inte med när Yra och Fiffi fick reda på vad de behövde hitta i Labyrinten =)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,914
Location
Ludvika
Re: Cantus och barderna

Men jag tror att det står någonstans på sida två eller tre, om du vill läsa på om det i alla fall :gremwink:

När de först träffar på Cantus.
 

Sukeile

Veteran
Joined
1 Oct 2013
Messages
11
Location
Arvidsjaur
Åh åh åh! Vad fantastiskt! Tror ni att ni kommer göra ett till Fraggel äventyr när ni är klara med denna historia?
Jag älskade serien som barn och vill så gärna vara med för det verkar underbart roligt! :gremshocked: :heart:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,914
Location
Ludvika
Jag har vissa planer på ytterligare ett äventyr. Har kört fast lite nu med själva avslutningsposten på det här äventyret (det är som om all inspiration bara runnit ut, mycket märkligt) men när jag väl fått ihop det och fått grunna på nästa del några veckor är det mycket möjligt att det blir dags att planera inför ytterligare ett äventyr!
 

Sukeile

Veteran
Joined
1 Oct 2013
Messages
11
Location
Arvidsjaur
Då ska jag hålla utkik och hoppas att du får inspirationen tillbaka.
Har haft mycket nöje av sagan och bilderna hittills :gremsmile:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,914
Location
Ludvika
Aight! Nästa gång ska jag se till att ha en slutscen planerad i förväg. I alla fall när jag har ett så klart slutmål som i det här äventyret =)

Tack för att ni deltog och hoppas att ni hade det roligt!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Kul att du ville vara med Max! Det har varit jättekul! Även om tempot dalade på slutet. Jag skyller hösten för det.

Tack för fint spel, grabbar, och tack för fint upplägg, Hamster!

:heart:
 
Top