Fantasy World

Jag gillar verkligen att prästen kan ge SL ett timglas. Jag gjorde en vid tolkning av det draget vid ett tillfälle och vävde in timglaset jag fick i ett befintligt timglas, och skapade separata timglas i andra fall.

Jag gillar verkligen att prästen kan ge SL ett timglas. Jag gjorde en vid tolkning av det draget vid ett tillfälle och vävde in timglaset jag fick i ett befintligt timglas, och skapade separata timglas i andra fall.
Ja, jag skulle så gärna vilja testa den, men ingen av spelarna har ännu kört som Priest!

Framför allt så ser jag fantastiska möjligheter att skapa timglas som börjar med att uppfylla vad de hoppas på och sedan korrumpera skiten ur situationen genom att göra saker extrema längre fram!

Känns som att du gjort exakt samma resa som mig, @Zire . Gick också från att känna att rollspel inte riktigt var min grej längre till att hitta åt den här typen av spel och känna att jag hittat något som passar mig bra och som jag känner mig entusiastisk över. Tycker du beskrev det fint tidigare i tråden.

Back