Nekromanti Ett äventyr - Labyrinten (Runda 3)

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Dieselsoppa said:
Tripp? Kan vi inte ta Max ist?

Jag ser ut som en kissnödig femåring just nu.
Är motivet då att gröna sig själv genom att hänga ut Cassie och sedan passa på att nacka någon grön bybo som inte kommer att kunna jobba för en hängning av Max i nästa runda?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,369
Dieselsoppa said:
Tripp? Kan vi inte ta Max ist?

Jag ser ut som en kissnödig femåring just nu.
Skärp dig. Max är ju siare.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Vimes said:
Rösta på tripp, Empi. Kom igen, katten, det svänger ju!
Skulle ju vara lite coolt att hänga med dig, KK och Max.
och det är ju på tripp det händer just nu, vi får se om vi får in en Cassius innan den feta damen ylar. Men, fan vad pinligt om ni är Ulvar som trissar flocken nu. Jag stannar på Cassius, nån måste ju hålla kursen på den gamla skutan också.

Rör ju upp lite brus på min fina rösträkningstabell också, det gör det, jag skall se till att slänga upp hela arket sisådär 21:50 också.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Liliana said:
Tydligen blir inte Basse/diesel hängd. Kör på Cassius då, så vi ser vilken färg Max har.

Röst: Cassius
Men va?

Vi har ju chans på en dubbel! Cassie ryker ju ändå. Det har du ju jobbat för länge Liliana.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Åhå, du menar typ: törs du INTE rösta ut Cassie? Typ chicken race?

Hm.

Okejrå.

Röst: Tripp_trap

btw: Brynolf kan inte vara med så här på slutet för han har orienteringsträning med OK Trattkantarellerna. Ba' så ni vet.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Tripp said:
Men det är intressant att två veteraner flyger på mig såhär med 25 minuter kvar.
Med facit i hand är nog troligen K.K+Vimes de två mest flackiga spelarna mot slutet.

Men..Det är då det händer grejer.
 

Liliana

Veteran
Joined
13 Feb 2013
Messages
173
Konrad Konvalj said:
Liliana said:
Tydligen blir inte Basse/diesel hängd. Kör på Cassius då, så vi ser vilken färg Max har.

Röst: Cassius
Men va?

Vi har ju chans på en dubbel! Cassie ryker ju ändå. Det har du ju jobbat för länge Liliana.

Men ni sa ju att ni inte ville? byn > mig, ju.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Korpa, Ruga, Vico!

Vad händer! Det är kaos. Kom och hjälp till. Ni är ju här hela bunten eller rör det er inte i ryggen att det skapas kaos.
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Ja, jag är här och jag är nöjd med att hålla kvar min röst på Cassius. Tripp är inte en ulv i mina ögon så jag ser ingen poäng med att rösta ut honom.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
...åh, jag tog fel, Orienterimngsklubben Trattkantarellerna ska inte ha vanlig träning, de ska träna på hejjaramsor!

"Rätt ska vara rätt!" som orienterarna säger!

:gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Konrad Konvalj said:
Korpa, Ruga, Vico!

Vad händer! Det är kaos. Kom och hjälp till. Ni är ju här hela bunten eller rör det er inte i ryggen att det skapas kaos.
Att du och Vimes skapar kaos är inte ovanligt. De sista minuterna är alltid intressant att följa och jag kan tänka mig att ändra om min röst till tripp_trap, men kommer nog göra det väldigt nära slutet då jag inte vill ta några chanser med Cassius, jag vill ha ut honom.
 

Liliana

Veteran
Joined
13 Feb 2013
Messages
173
ok, försöker igen med en dubbel då, men jag kan inte röst på tripp, jag tycker han ser grön ut.

Röst: Dieselsoppa
 

Ruga

Veteran
Joined
22 Feb 2013
Messages
137
Konrad Konvalj said:
Korpa, Ruga, Vico!

Vad händer! Det är kaos. Kom och hjälp till. Ni är ju här hela bunten eller rör det er inte i ryggen att det skapas kaos.
Alltså jag kan gå med på att tripp kanske är ulv men just nu känns det för stressigt. Jag vill läsa och fundera i lugn och to. Har svårt att se diesel som annat än ond så..
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,369
Har dunågra ulvar alls korpa? Du ska få ihop minat fyra vet du.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Liliana said:
ok, försöker igen med en dubbel då, men jag kan inte röst på tripp, jag tycker han ser grön ut.

Röst: Dieselsoppa
Jag kommer inte rösta ut Diselsoppa den här rundan, har förklarat varför tidigare.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Ruga said:
Konrad Konvalj said:
Korpa, Ruga, Vico!

Vad händer! Det är kaos. Kom och hjälp till. Ni är ju här hela bunten eller rör det er inte i ryggen att det skapas kaos.
Alltså jag kan gå med på att tripp kanske är ulv men just nu känns det för stressigt. Jag vill läsa och fundera i lugn och to. Har svårt att se diesel som annat än ond så..
Fast du har ju varit klistrad här hur länge som helst. Bara för att du inte syns bland användarna så kan jag print screena dig vettu.
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Cassius är en ulv och jag tänker se honom hänga på ett eller annat sätt. Diesel ligger också väldigt högt upp, men det är inte aktuellt att plocka honom den här rundan. I övrigt... Nej, jag har få misstänkta. Tripp har jag inte haft på min lista över potentiella ulvar.
 

Liliana

Veteran
Joined
13 Feb 2013
Messages
173
Vicotnik said:
Liliana said:
ok, försöker igen med en dubbel då, men jag kan inte röst på tripp, jag tycker han ser grön ut.

Röst: Dieselsoppa
Jag kommer inte rösta ut Diselsoppa den här rundan, har förklarat varför tidigare.
Jo, såg det. Men jag hoppas att antingen;

a) andra håller med mig om att diesel är röd.

eller

b) jag har fel och andra inser det och röstar inte på honom.
 
Top