Nekromanti Dr Whowolf (runda 3)

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Björn den gode said:
Way to go Vimes. This one is yours.
Förutom det så är jag fortfarande trött, tog ut mig lite i mitt analyserande igår. Jag har också resultat av ett siande men jag tänker inte avslöja det än, utan vill att vi kör på och analyserar gårdagens röster först, det blev ju riktigt jämnt till slut.
Bra!

Vår andra siare Max-not Raven kan ju däremot omedelbart berätta vem han har valt att sia så får vi hitta på en lösning för att få ut så mycket som möjligt av hans resultat.

Max bör i första läget berätta vem han har valt och sedan motivera sitt val så att vi har koll på varför han har gjort det valet.

Steg två får vi dock fundera över vill jag tro. Att Max valde mig i R1 och sedan avslöjade det innan jag fått säga mitt gav inget vill jag påstå så nu måste vi få ut så mycket som möjligt av detta.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Min första tanke, yay fan va roligt att få in vimes och basse igen!
Sen tog jag mig samman och kände att mitt huvud troligen inte skulle klara den graden av förvirring.

Som k.k säger, dessa två spelare är nog tyvärr alltför färgad redan för att kunna börja om från start.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,315
Location
Göteborg
Alright. Hur det nu blir med ersättare så kan vi inte sluta leta ulvar. Jag ser att dessa uppgifter behöver göras:

1) Sammanställning av allt fluff som outats.
2) Analys av fluffet, även det som postats av SL.
3) Sammanställning av rösterna från i går
4) Analys av rösterna från igår och i förrgår, med vetskapen om att Recca är ulv, jag tror det finns bra grejer här.
5) Alla måste ta ställning. Om ni inte orkar analysera jättemycket och göra upplistor så vill jag i vart fall av var och en se top-3 ulvkandidater. Och om ni har några ni ser som gröna.

5) Kan alla börja med på en gång. 2) Föreslår jag att Max Raven tar hand om och börjar med på en gång. 3) och 4) låter som uppgifter för KK och/eller Empi.

Go Team bybor!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Trasapa said:
Min första tanke, yay fan va roligt att få in vimes och basse igen!
Sen tog jag mig samman och kände att mitt huvud troligen inte skulle klara den graden av förvirring.

Som k.k säger, dessa två spelare är nog tyvärr alltför färgad redan för att kunna börja om från start.
Alltså, i rent meta-perspektiv blir det knas.

1. Vimes/Basse har haft åsikter och en roll att spela efter. Oavsett om vi får allt fluff och alla förmågor som de satt på tidigare så kommer det ge både ulvar och bybor information som nu har gått förlorad.
2. Är Jocke Kofot/Hastfer ulv så skall nu en tidigare bybo med en bybos åsikter och tankar axla en roll som en ulv och det är inte samma sak som att en ersättare tar över en roll.

Finns säkert fler solklara fall av sånt som kan gå fel rent meta.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Björn den gode said:
Alright. Hur det nu blir med ersättare så kan vi inte sluta leta ulvar. Jag ser att dessa uppgifter behöver göras:

1) Sammanställning av allt fluff som outats.
2) Analys av fluffet, även det som postats av SL.
3) Sammanställning av rösterna från i går
4) Analys av rösterna från igår och i förrgår, med vetskapen om att Recca är ulv, jag tror det finns bra grejer här.
5) Alla måste ta ställning. Om ni inte orkar analysera jättemycket och göra upplistor så vill jag i vart fall av var och en se top-3 ulvkandidater. Och om ni har några ni ser som gröna.

5) Kan alla börja med på en gång. 2) Föreslår jag att Max Raven tar hand om och börjar med på en gång. 3) och 4) låter som uppgifter för KK och/eller Empi.

Go Team bybor!
Check.

Jag kommer nog bocka av alla punkter på listan utom fluffprylen.

Sen tror jag en analys av rösterna görs bäst av Empis.

Mina analyser av röster brukar enbart fokusera på de jag sätter på ulvkläder. Empis har en bättre allround vision och kan förklara röstflyttar som görs av spelare som K.K inte ser som ulvar.

Kör bara!
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,336
Location
Malmö
Björn den gode said:
2) Analys av fluffet, även det som postats av SL.

2) Föreslår jag att Max Raven tar hand om och börjar med på en gång.
Bifogar dokumentet som jag påbörjade innan, med mindre ändringar. Får kanske vada igenom R2s uttalanden och se om det är något jag missat, men jag tror jag fått med det mesta som sagts?

Runda 2 var hade ganska lite ny information, kände jag. Delvis kanske det berodde på att jag slängde fram att medresenärer borde hålla tyst om sina namn, med Reccas närande av elden och insisterande på att Doktorer borde hålla tyst också.

Jag har inte sett något - än - som säger att Doktorer har immunitet eller inte, men som tidigare sagt så tvivlar jag på att det finns någon mer immunitet mot infektion bland dem om infektioner kan drabba dem. Här tänker jag alltså att om man outat Doktor så är skadan redan skedd - och vi kanske får intressanta resultat. Ulven/arna har nämligen skäl att hålla siffran lägre, om Thodds info stämmer. Samtidigt betyder det en större risk - det finns en chans att de plockar en siffra någon annan tagit. Nu har troligen ulvarna redan räknat ut det här, men frågan är om de ljugit om det (och om Recca ljög om vem hon var - jag utgår just nu från att hon gjorde det).

Ulvarna kan ha ljugit och utgett sig för att vara medresenärer för att de kollade upp fluffet - eller så har de Alibi-roller (och Recca hade cover), eller så var Recca den enda av dem som utgav sig för att vara någon annan - eller någon kombination. Svårt för mig att säga. Men att alla utger sig för att vara medresenärer ser jag som osannolikt.

tl;dr: Tror vi kan dreva Doktor-nummer. Ulvar kan givetvis ha ljugit och utgett sig för att vara medresenärer allihop.

Säg till om jag missat något. Åter till arbetet imorrn och mycket att göra, så min aktivitet kan sjunka en del. :|
 

Attachments

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
R1, när Brynte var med

Hastfer har 3 röster (Empiricus,Thodd och Jocke Kofot)
Jocke Kofot har 2 röster (Trasapa och Konrad Konvalj)
Recca har 2 röster (Hastfer och Basenanji)
Trasapa har 2 röster (Max och Brynolf)
Basenanji har 1 röst (Vimes)
Empiricus har 1 röst (Max Raven)
Thodd har 1 röst (Recca)

K.K-->Brynolf (Brynte är kvar i spel)
K.K-->Ingen (Brynte lämnar in)
K.K-->Thodd
BDG-->Recca (BDG ersätter Brynolf)
Thodd-->Jocke Kofot
Thodd-->Hastfer
BDG-->Trasapa
Emps-->Thodd
Vimes-->Max Raven
Recca-->Thodd
Recca-->Max Raven
Thodd-->K.K
Empis-->Max Raven
BDG-->Basse
K.K-->Ingen
Trasapa-->Basse
Max-->Vimes
Max-->Ingen
Empis-->Basse
K.K-->Recca
Recca-->Thodd
Max-->Basse
Jocke Kofot-->Basse
Jocke Kofot-->Basse (korrekt röst)
Recca-->Basse
K.K-->Basse
Basse-->Basse
Thodd-->Basse
Vimes-->Recca
Max Raven-->Recca

Slutgiltig röstställning R1

Basenanji hade 9 röster (BDG, Trasapa, Empiricus, Max, Jocke Kofot, Recca, Konrad Konvalj, Basenanji och Thodd)

Recca hade 3 röster (Hastfer, Vimes och Max Raven)

R2

Vimes-->BDG
Trasapa-->BDG
Max Raven-->BDG-->Trasapa-->Thodd
Recca-->Vimes-->Thodd-->Trasapa
K.K-->Recca
BDG-->Recca
Empis-->Recca
Jocke Kofot-->BDG
Thodd-->Hastfer

[3] BDG: Vimes, Trasapa, Jocke Kofot
[3] Recca: K.K, BDG, Empis
[1] Thodd: Max Raven
[1] Trasapa: Recca
[1] Hastfer: Thodd

Ej röstat: Max och Hastfer

Utgår från min senaste sammanställning, ovan (detta är alltså rätt tidigt i R2, innan BDG´s outning)

Recca-->Trasapa
Max-->Vimes-->Ingen
Vimes-->Recca-->Recca
Hastfer-->Recca-->BDG-->Recca
Max Raven-->Max-->Thodd-->Max-->Trasapa-->Ingen
Thodd-->Max
Empis-->Trasapa
Jocke Kofot-->Recca
Trasapa-->Recca

[6] Recca: K.K, BDG, Vimes, Hastfer, Jocke Kofot, Trasapa
[2] Trasapa: Recca, Empis
[1] Max: Thodd

Max-->Trasapa
Max Raven-->Trasapa
Thodd-->Trasapa

Slutgiltiga röster R2

[6] Recca: K.K, BDG, Vimes, Hastfer, Jocke Kofot, Trasapa
[5] Trasapa: Recca, Empis, Max, Max Raven, Thodd
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,315
Location
Göteborg
Max Raven said:
tl;dr: Tror vi kan dreva Doktor-nummer. Ulvar kan givetvis ha ljugit och utgett sig för att vara medresenärer allihop.
Tyckte inte Recca också på slutet att det var en bra idé att gå ut med dr nummer? Känns inte det konstigt om det är bra för oss?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Björn den gode said:
Max Raven said:
tl;dr: Tror vi kan dreva Doktor-nummer. Ulvar kan givetvis ha ljugit och utgett sig för att vara medresenärer allihop.
Tyckte inte Recca också på slutet att det var en bra idé att gå ut med dr nummer? Känns inte det konstigt om det är bra för oss?
Hon ändrar sig till att det är dumt mot slutet tror jag.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Jag är lite kluven angående outande av nummer. För det första är jag tveksam till om det verkligen kommer att hjälpa oss, Recca hade ju ändå ett stabilt namn och det känns som att hon knappast chansade.

Nackdelen är ju om ulvarna faktiskt sitter inne med info om vilka doktorer(eller medresenärer) som sitter på powers eller liknande.

Just nu ser jag att risken är större än vad som är möjligt att vinna på det
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,336
Location
Malmö
Gör en snabb respons innan jag går och lägger mig.
Björn den gode said:
Tyckte inte Recca också på slutet att det var en bra idé att gå ut med dr nummer? Känns inte det konstigt om det är bra för oss?
Jag tror du har rätt, men de närmsta jag hittar är de här två inläggen, det första skrivet 10:34 den 18:e, inlägg #860318:
Recca said:
Max Raven said:
Jag kommer vara borta mycket av lördagen.

Fluffgrejer: Jag tror inte det ger något, men vissa av oss har outat som följeslagare från rebooten (Mickey Smith, Amy Pond - Thodd och Hastfer) medan andra är från före-detta-serier. Vad gäller Doktorer så kommer man inte ifrån detta, men som ulv och medresenär (större och säkrare urval än Doktor) är det kanske aningen säkrare att säga att man är från den nya serien (och kanske se några avsnitt med den följeslagare man är) för att känns mer bekant. Å andra sidan går det här åt andra hållet också - moderna följeslagare är färre och färre har koll på de gamla.

Min misstanke just nu är att BDG är DTF, men vet inte riktigt.

Har lite till för min infektionsteori:
1: Min info säger specifikt att det är Doktorns fiender (inte ulvar) som kan ha nytta av info.
2: Jag ponerar att det finns en möjlighet att Doktorn (i egenskap Time Lord) är immun mot infektion i detta fall. Då är det givet att viss info - som att man är en bybo med immunitet mot infektion (vilket inte nödvändigtvis är uppenbart) till nytta för infektionsulvar. Men om det är så att Doktorn är immun så bör vi ha mer än en infektionsulv. Kanske?
3: Även om Doktorn inte är immun mot infektion så kan vi nog outa vilka Doktorer som finns om vi redan outat att man är doktor.
Jag tror inte det.

I min info står det att det handlar om en manipulatör-timelord. Jag visste inte först hur jag skulle tolka manipulatör-biten, jag tolkade det som att någon hade infiltrerat doktorerna. Men jag har bogglat på det här och det som jag förstår skulle det kunna betyda att det är någon som faktiskt kan manipulera. Alltså att det handlar om ordet manipulation specifikt och att det inte bara är en utformning på beskrivningen som handlar om att timelorden är ond.
Min gissning är att det handlar om någon sorts förmåga som Timelorden har.

Och din teori kretsar kring att någon doktor är immun mot infektion. Så kan det säkert vara. Det skulle ju verkligen balansera spelet känner jag, för det här är svårt. Men just min information är nog feltolkad om den ska stämma in i den mallen du föreslår.
16:40 gör hon det här inlägget (#860392):
Recca said:
Max Raven said:
Här utgår jag ifrån en utomjordisk varelse/infektion, medan du verkar gå på social manipulation av något slag. Det senare tycker jag verkar vara aningen mer osannolikt.

Oavsett vilket så tror jag att det inte är total katastrof att outa info vid drev, och att samma bör gälla Doktorer - jag tror inte någon speciell Doktor är mer eller mindre immun mot infektion än andra, nämligen - vilket är min poäng här.

Huvudvärk. Återkommer.
Jag funderade om manipuleringen som benämning hade att göra med en förmåga knuten till varulvspelet på något vis. Det kan vara en hint om ulvarnas förmågor och inte vara så djupt rotat i fluffet som jag först antog.
Och det är de här två inläggen om det jag hittar på rak arm (avancerad sökning, användare: Recca, sökord: doktor). Med utgång från de här i tiden har vi följande( #860540 - Igår 13:59, tillklippt):
Recca said:
Börjar det inte på allvar vara dags att doktorerna går ut med sina nummer nu? Alltså, vi har info som tyder på att doktorn med högst nr är ulv. Samtidigt har ju redan siaren gått ut iom BDG.

Kan inte Pälsapan gå ut först med sitt nr, så finns det åtminstone en liten chans att han chansar fel på sitt nr om han saknar alibi??
Med följande uppföljning #860544 - Igår 14:06:
Recca said:
Rättelse: Jag tycker inte det är en god idé att alla doktorer går ut med nr. Jag vill att min främsta ulvkandidat flashar sitt nummer för mig. Trasan alltså.
Så... svaret är ett nja, antar jag. :gremsmile:


Märker att Recca gillade mitt inlägg om Thodd som möjlig ulv (#860496):
Recca said:
Jag har gett allt mina händer klarar på att bemöta dina scumreasons...

Jag kanske kan producera nåt längre fram men don't get your hopes up. Men å andra sidan ser jag ju gärna dig åka ut. Fast jag är okay med Thodd också.

Hastfer, Max, Max Raven:

Hastfer vet jag inte. Max vet jag inte heller. Men Max Ravens senaste inlägg är väldigt bra. Vill se vad Max säger om det.
Nu kanske det ger lite grönare nyans av Thodd och rödare nyans till mig - det kan ha varit att hon ville få röster ifrån sig själv helt enkelt. Det kan också vara lite mer avancerat dubbelspel, men jag släppte mitt case mot Thodd rätt fort efter att han uppdaterade sin info (om man tror jag är ulv här så kan det förstås ses som någon slags taktik där jag försöker få Thodd att verka grönare eller rikta uppmärksamheten från mig).
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
[6] Recca: K.K, BDG, Vimes, Hastfer, Jocke Kofot, Trasapa
[5] Trasapa: Recca, Empis, Max, Max Raven, Thodd

Utifrån röstläget så går mina tankar så här.

Recca-drevet

K.K är grön.

BDG har en siar claim att falla tillbaka på. Han har ett resultat som kommer att hjälpa oss den här rundan. BDG har grönat Vimes som är bekräftat grön. BDG är bybo.

Trasapa kommer jag stoppa på min gröna sida. Att Trasapa är röd känns väldigt långsökt. Hans vacklande på slutet skulle mycket väl kunna leda till en twist utan dess like om fler spelare hade lagt sin röst någon annanstans. Grejen är dock att alternativ 2 i det här läget är Trasapa själv så det lilla tvivel Trasapa visade är ju genuin bybo-noja. Att på nått vis försöka leda bort röster från Ulv-Recca till sig själv om Trasapa är ulv är ju helt otänkbart.

Hastfer har i stort bara röstat på Recca genom hela spelet. Jag håller Hastfer för grön-isch mest baserat på att han har notoriskt svårt att uttrycka vad det är han vill och sedan visar Hastfer samma bybo-tendenser som i senaste spelet. Utöver det så känner jag ju Hastfer i det verkliga livet och jag vet ju hur hans livssituation ser ut. Att han har svårt att få ihop det med tiden och därav kan kännas helt off i sina inlägg hjälper ju honom inte direkt, men det är väldigt svårt att som ulv fejka hans bybo-spelstil. Troligen omöjligt :gremsmile:

Övriga i Recca-drevet:

Vimes- bekräftad grön
Jocke Kofot- här har jag bara tidigare tankar att falla tillbaka på. Koll på fluffet, tidig outning av nr.9 och sedan har jag ingen mer koll. Stoppas i bruna facket.

Över till Trasapa-drevet

Empis är brun. Har några fina analyser, men utöver det har jag rätt dåligt grepp. Letade fram hans röst på Trasapa och hittade det här. Finns det mer misstankar mot Trasapa tidigare eller varför överger du din topp 1 misstänkta Recca så lättvindigt?

Emps said:
Jag tycker att det var en god tanke att ta två denna runda. Bara en av min topptrio är rimlig just nu (Recca) och min röst ligger där.

Andra möjliga kandidater att spela upp jämsides Recca är då enligt mig Jocke Kofot eller Trasapa. Hastfer har klättrat neråt lite på min skala av misstänkta, men Trasapa har klättrat uppåt med främst känslan jag fick över att hen ville ta ut fler än två denna runda.

Eftersom Jocke Kofot har sin dåliga aktivitet just nu så tänker jag chilla med att rösta på Kofoten.
Däremot, eftersom en av dubblettkandidaterna röstar på Trasapa (Recca) så tänkte jag göra det också. Jag har svårt att tro att både Recca och Trasapa är röda, men nån av dem är antingen det eller så har vi en Vimes vs Tripp.
Är det här motiveringen till att hänga Trasapa?

Max är brun. Har inte tagit ställning någonstans i hela rundan eller spelet. Outade ur det blå en klassisk ulv-förmåga och valde att använda den på ett sätt som inte hjälper någon. Rösten på Trasapan i slutet vill jag gärna se lite tankar bakom. Nog hade det varit bättre för en ulv att sätta sig i Recca drevet när det såg ut att bli en storseger? Misstankar mot Recca har väl Max haft många gånger under spelet så helt långsökt vore inte en sådan röst. Ändå placeras den på Trasapa.

Max Raven har jag för dålig koll på. Sätts i bruna facket. Jag har sätt några väldigt fina inlägg, och jag minns ett riktat mot Thodd som har många beröringspunkter med mina misstankar mot Thodd. Utöver det är det mycket fluff och det är bra för oss med en fluff-maskin. De som har skådat närmre på Max Raven kanske kan ta fram mer bra saker förutom fluff? Det är ju rätt lätt att som fluff-maskin gömma sig i fluffet. Lex Larsson i TMNT.

Thodd släpar jag tillbaka till ruta 1 och sätter som Reccas medhjälpare. Jag skall plocka upp mitt gamla case och lägga till lite mer nyanserade tankar. Att Recca har Thodd som ulv kan också vara nått att forska i. Mer om detta i morgon.

Slutnot.

K.K
BDG
Hastfer
Trasapa


Jocke Kofot
Empis
Max
Max Raven


Thodd

Recca-Thodd-

Kandidat 3 kommer i morgon.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,336
Location
Malmö
Max Raven said:
Nu kanske det ger lite grönare nyans av Thodd och rödare nyans till mig - det kan ha varit att hon ville få röster ifrån sig själv helt enkelt. Det kan också vara lite mer avancerat dubbelspel, men jag släppte mitt case mot Thodd rätt fort efter att han uppdaterade sin info (om man tror jag är ulv här så kan det förstås ses som någon slags taktik där jag försöker få Thodd att verka grönare eller rikta uppmärksamheten från mig).
Gah, där får jag för att jag hoppar fram och tillbaka när jag skriver en text sent.

Menar förstås att det kunde vara mer avancerat dubbelspel, som att Recca (eller jag, från er synvinkel) försöker distrahera andra från sin egen situation genom att backa mitt... okej, men ganska svaga case. och att Thodd och/eller jag är ulvar.

Så typ det jag skrev i parantesen, mer så här: Jag släppte dock mitt case mot Thodd rätt fort efter att han uppdaterade sin info (om man tror jag är ulv här så kan det förstås ses som någon slags taktik där jag försöker få Thodd att verka grönare eller rikta uppmärksamheten från mig).
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vänta här nu innan jag somnar.

BDG har påpekat att vi måste ta tag i fluffet rejält den här rundan. Samma sak gäller outningar och information.

Det måste sättas samma begripligt för oss som inte är influffad i Dr.Who och hållas simpelt.

Hur som. Varför är jag fortfarande vaken?

Jo. Alltså, Recca var ulv. Finns det en möjlighet att hennes roll som den där Veiron kan infektera andra spelare? Är det fluffmässigt fresht om det är den rollen som kan göra sånt?

Om så är fallet ställs ju rätt mycket på ända. Trasapas grönhet som jag tidigare snackade om är ju den saken som främst ställs på ända.

Han är ju i mångt och mycket väldigt grön tack vare sina insatser gentemot Recca + att tanken på att vända drevet från en ulv till en annan och samtidigt riskera en dubbelhängning på två ulvar är helt otänkbart ur ulvsynpunkt.

Om Recca hade förmågan att vända någon från bybo till ulv så är ju Trasapa ett smart val.

Så då kan jag slappna av och invänta nån form av bekräftelse på att det är skevt att sätta Trasapa på röda stolen.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Några argument emot att ta in Vimes och Basse som ersättare, dock inga ramaskrin. Orsakerna dock till att jag i slutändan ändå väljer att genomföra denna ersättarmodell är:

* Jag är oerhört glad att Hastfer och Jocke varit med så här långt så gott de har kunnat och vill inte ge dem mer bekymmer irl.
* Detta är första gången (antar jag) vi prövar det här. Att hitta ersättare är alltid ett stort bekymmer i varulvsspel, så då kan det vara värt att testa och utvärdera efter spelet.

Folk har dock rätt i att Vimes är avstängd, och att det kan bli väl magstarkt att han får skriva i tråden. Därför kommer bara Basse hoppa in, och efter att ha singlat slant så kommer han ta över Jocke Kofots roll.

Jag tänker dock be Vimes lurka i tråden och stå på standby. Är Hasfter fortfarande i liv när Vimes avstängning är över på lördag så hoppar Vimes in då.

Vill först påminna om att bara för Basse var bekräftat grön när han röstades ut behöver inte han vara det nu. Jag skulle även vilja att när ni pratar om nya Basse skriver 'Basse Kofot' för att lättare hålla koll.

Så stort tack till Jocke Kofot att du var med oss så här långt, och en stor applåd till Basse Kofot som tack vara timey vimey tidsparadoxer är med oss igen.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Basse Kofot

För att Basse Kofot inte skall ha extra kännedom tack vare sin gamla roll så citerar jag mitt eget pm så alla spelare vet exakt vad han fick reda på i egenskap av Basenanji:

Fraktion: Bybo

Namn: Ian Chesterton

Info: Det finns bybor som varulvarna verkligen vill ha ihjäl, kanske rent av mer än väktaren och siaren.
 

Hastfer

Warrior
Joined
8 Dec 2012
Messages
233
Location
Hälsingland
Just i detta nu känns max rödast pga hans förmåga.
Sedan ev emp.

När fluffoutningarna sammanatälls vore der kanske bra om mina tre formuleringar av fluffet är med i kronologisk ordning.

Nu ska här jobbas
 

Hastfer

Warrior
Joined
8 Dec 2012
Messages
233
Location
Hälsingland
En sak slog mig just.
Är det någon som satt lite extra press på oss nya i början?
Känns som att där är ett bra ställe för ulvarna att börja leta ledtrådar till vem de helst nackar.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Jocke Kofot said:
Ajöss och tack för fisken.
Tack för gott spel Jocke Kofot.

Basse Kofot, in i matchen. Jag ska inte sitta och gnälla för att Larsson fattar udda beslut. Kör bara!

Basenanji said:
Jo, det måste ju få vara med, med tanke på att jag kanske ryker...

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. ( Mina tre misstänkta) <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;"> Vimes, Recca och Max
</div>

Tänk om jag har alla rätt! :gremshocked: </div></div>

Vilka misstänkta har Basse Kofot?
 
Top