Nekromanti DanCon VIII

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Vänner av ordning påpekade att jag, enär jag träffade honom på forumölen igår, nu måste flytta ner Barcaii till kategori 6.

Här måstes ingenting. Jag gör som jag vill.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Jag hittade detta idag förresten. Som Sverok-medlem kan man få lite rabatt på sj-resor. Jag tror inte att arret man åker till måste vara ett Sverok-arrangemang för att det ska funka, och oavsett:
1. de verkar iaf inte kontrollera det ändå
2. Föreningen WRNU stödjer DanCon, tycker iaf jag.

Jag vet inte om det räcker för att Dante ska kunna skicka in info för att få den riktigt stora rabatten, men jag misstänker att den bara är om man kan skrapa ihop 10 pers som åker samtidigt från samma ställe ändå. Men den lilla rabatten kan man nog få!
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Johoohno said:
Hmm, ligger på plats 31 nu ... antar att det är kört då?
Nån kan ju hoppa av, men det ser inte bra ut för dig :gremfrown:
 

KamiFisk

Hero
Joined
1 Feb 2010
Messages
928
Location
Uppsala
Jag skulle gärna vilja komma. Förhoppningsvis får jag dispans av frugan att åka över dagen.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
2097 said:
spel: jag kan tänka mig ta med Universums Härskare (gamla översättningen av Cosmic Encounter) och så det mytomspunna Everway. Låter det bra?
Det låter väl alldeles utmärkt. Jag har varit lite nyfiken på Everway, så det ska bli kul.
 

Minne

Veteran
Joined
11 Dec 2008
Messages
81
Location
Uppsala
Självklart är jag intresserad av att delta.
Praktiskt nog är jag ledig helgerna, så finns det plats kommer jag gärna och förlustar mig.

/Minne
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Minne said:
Självklart är jag intresserad av att delta.
Praktiskt nog är jag ledig helgerna, så finns det plats kommer jag gärna och förlustar mig.
Självklart finns det plats för en prio 1:a.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,564
Location
Rissne
Re: Anmälda deltagare (2012-01-25)

Det ser bannemig ut som att man blir tvungen att arrangera något innan DanCon... =)
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Re: Anmälda deltagare (2012-01-25)

krank said:
Det ser bannemig ut som att man blir tvungen att arrangera något innan DanCon... =)
Gör det! Jag kommer (ifall det inte blir för dyrt med resa) gärna!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Till alla som anmält sig till DanCon VIII

Hej alla!

Jag har ett önskemål. Nämligen att alla som tänker delta på DanCon VIII ansöker om medlemskap i Föreningen WRNU. (Om ni inte redan är medlemmar förstås.)

DanCon är mitt eget arrangemang, men då jag är föreningsmedlem, och konventet är öppet för alla användare på Rollspel.nu är det även ett föreningsarrangemang.

Ju fler föreningsmedlemmar som deltar i DanCon, desto bättre ser det ut i föreningens verksamhetsrapport till Sverok.

Jag tänker såklart inte neka någon att närvara om denne inte vill gå med i föreningen. Men det kostar inget och är bra för Rollspel.nu.

Så vad väntar ni på?
 
Top