Nekromanti Föreningen WRNUs årsmöte 2012

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Till moderatorer
Den här tråden riktar sig till de forumiter som ännu inte är medlemmar i föreningen WRNU (WRNU = Www.Rollspel.NU). Det har redan startats flera trådar om årsmötet, men samtliga dessa ligger i förenings-forumet, vilket gör dem omöjliga att se för icke-medlemmar.

Föreningen WRNUs årsmöte 2012 börjar 23 januari
Vill man delta måste man vara medlem i föreningen.
Medlemskap är gratis och ställer inga krav mer än att man har ett konto på rollspel.nu.

Ansökan om medlemskap
Görs via PM till solvebring som raskt kommer att svara med en registreringslänk hos SVEROK.
Föreningen WRNU är ansluten till SVEROK som vill veta vilka medlemmar deras anslutna föreningar har.

Varför ska man vara medlem?
Ett medlemskap är garantin för att rollspel.nu fortsätter att existera och fortsätter att vara gratis - sajten rollspel.nu ligger på SVEROKS servrar och får fortsätta ligga där utan kostnad så länge föreningen finns till.
Kort sagt: det är ett utmärkt sätt att visa sitt stöd för vårt favoritforum utan att behöva spendera en krona.
Dessutom får man tillgång till föreningsforumet, som är dolt för icke-medlemmar.

Vad gör föreningen?
Att genom sin existens bidra till sajtens fortsatta kostnadsfria existens.
Dessutom räknas allt som föreningens medlemmar gör tillsammans - Varulvsspel, Disciples of Shagul, Forumsöl, Repetikon, Indierummet på Gothcon - som föreningsverksamhet.

Varför gå med nu?
För att nu har man chansen att följa, rösta, aktivt delta och komma med förslag till årsmötet.
Missa inte årets chans - för ett årsmöte hålls bara en gång om året!

Gå med eller var en kanalpaddlare
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Ett viktigt meddelande till alla er som INTE är medlemmar: läs igenom nedanstående rubriker och se om ni känner igen er.

Jag känner ingen på rollspel.nu
Definiera "känna". Att man träffat folk IRL? Herregud, vi är en ONLINE-förening!
Att vi arrangerar IRL-träffar är en extrabonus för dem som vill - inte ett krav för medlemskap.
Och det är fortfarande fler forumiter som inte har träffat några andra forumiter, än det är forumiter som träffat andra IRL - och så kommer det alltid att vara. Man går med i föreningar för att man delar deras intresse - INTE för att man känner andra som är med.
Att du just nu läser det jag skriver är ett tecken på att du är intresserad av rollspel.nu - GÅ MED NU!

Jag är inte aktiv på forumet
Om du kan läsa den här meningen är du aktiv. GÅ MED NU!

Det är redan så många medlemmar
Nästa som reggar sig blir nummer 10580 på forumet. Föreningen har 57 medlemmar. I vilka sammanhang är 1 på 185 "mycket"?
GÅ MED NU!

Föreningen gör ju inget
Beskriv vad du ser framför dig just nu:
- en datorskärm.
- en webläsare på skärmen.
- ett adressfält i läsaren där det står http://www.rollspel.nu/forum/...
Det gör föreningen.
Utan förening, inget favoritforum - GÅ MED NU!

Jag vill inte vara aktiv i en till förening
Föreningen är en stödförening, inte en aktivitetsförening. Aktiviteter är en extrabonus bara för de som VILL vara mer aktiva.
Vill du stödja sajten? GÅ MED NU!

Det kostar pengar att vara med i föreningar
Rollspel.nu är ett gratisnöje, GÅ MED NU!

Jag är över 25 år
Och hur gamla tror du nuvarande medlemmar är?
(ledtråd: medelåldern i föreningen är över 25)
Ja, vi är SVEROK-anslutna och SVEROK-föreningar där medlemmarna är under 25 får bidrag.
Men föreningen behöver inga bidrag. Föreningens syfte är att stödja rollspel.nu - vad har det med pengar att göra?
Forumet kostar c:a 200 kr om året att driva, det är vad domänen rollspel.nu kostar. Det är den enda kostnad forumet har och den kostnaden är det inte ens föreningen som betalar.
Har du slutat känna dig gammal? Bra, GÅ MED NU!
 
Top