Nekromanti DanCon IX

Jag anmäler mig i kategori 6. Fick ju en återbudsplats i sista stund förra året då jag i vredesmod redan gjort upp andra planer vilket föranledde till att näste reserv blev glad.

Anmäler mig!
Kan jag anmäla mig i prio 1 om jag bär kvinnokläder?

Kan erbjuda sovplats för åtminstone två-tre gäster, bor inte jättelångt ifrån konventsgeneralen.

Spider Jerusalem said:

Biblioteket på BA bokat 1 Mars från kl 18.

Men nu, Stockholmare, det betyder inte att ni kan låta det regulära Februariölet utarmas. Det går, att gå på forumsöl två gånger i samma månad.

P.S. Gardener ska verkligen till DanCon, jag har hört det i första hand...

Jag vill bara klargöra att jag anmäler mig i grupp 1 och 2. :gremsmile:

/Recca, oerhört nöjd med sig själv.

Jag ska se om jag kan hitta och ta med några korta obskura tyska indie-aktiga grejer.
Jag känner inte till något av dem, så det blir at best akutimprovisation, och jag vet inte heller om de duger öht. Men det kanske kan bli roligt att titta på sånt ändå.
Ska kanske kolla först på det där råttspelet som redan finns hos Dante.

kan tjejerna (båda två) sluta fiska, tack? räcker det inte med att vara prio ett helt av sig själv utan att vifta runt med prioriteringsgrupper framför alla stackars killar som kanske inte kommer in?

att anordna något eller andra kriterier först blir relevant när prio ett inte längre finns.

det är något annat om man vill byta till prio 2 för att man skäms över att tränga ut någon på basis av enbart biologisk slump. det skulle jag kunna förstå.

/gizmo (som verkar vara på guvernanthumör idag)

gizmo said:
kan tjejerna (båda två) sluta fiska, tack? räcker det inte med att vara prio ett helt av sig själv utan att vifta runt med prioriteringsgrupper framför alla stackars killar som kanske inte kommer in?

att anordna något eller andra kriterier först blir relevant när prio ett inte längre finns.

det är något annat om man vill byta till prio 2 för att man skäms över att tränga ut någon på basis av enbart biologisk slump. det skulle jag kunna förstå.

/gizmo (som verkar vara på guvernanthumör idag)
Grupp 2 är ju ett hedersomnämnande, enligt mig, klart jag vill påpeka det. :gremsmile:

Back