Nekromanti DanCon IX

JonasM

Veteran
Joined
19 Jan 2002
Messages
154
Location
Stockholm
Hej!

Jag skulle vilja prelanmäla mig (måste kolla hemma först innan jag kan säga 100%).

Tillhör väl kategori 4 och kan tänka mig att leda en kortomgång Sagas of the Icelanders för eventuella intresserade.

Med vänlig hälsning
Jonas
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,573
Location
Rissne
Anmäler mig. Men jag blir väl prio 6, och hyser därmed inga jätteförhoppningar. Var ju rätt nära förra året.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
JonasM said:
Hej!

Jag skulle vilja prelanmäla mig (måste kolla hemma först innan jag kan säga 100%).

Tillhör väl kategori 4 och kan tänka mig att leda en kortomgång Sagas of the Icelanders för eventuella intresserade.

Med vänlig hälsning
Jonas
Intresserad!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
anmälan från mig


//blir det troligare att jag får komm a om jag har peruk och talar i falsett hela konventet?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Vicotnik said:
Jag är intresserad av att vara med.
Räknas nyårskonventet som forumträff?

//Vicotnik som verkligen inte vill missa DanCon.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,740
Location
Göteborg
Jag vill vara med! Missade ju förra DanCon. Nu börjar det bli dags för mig att krypa tillbaka till rollspelssverige snart! Jag är långväga, så jag ligger väl på femman i priolistan.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
1. Jag anmäler mig.

2. Med utomsockor anmälda, vill vi köra DanCon pub i form av extrainsatt forumsöl? Om ja, säg till, så bokar jag biblioteket på BA när jag är där imorn.

3. Hotel gizmo, skulle det behövas för att det inte räcker till med plats hos Dante, kommer ha öppet från fredag kväll till tidig eftermiddag (senast kl 3) på söndagen.
Jag har min egen prioriteringslista angende detta: Jag kan ta två (i yttersta nödläge tre), prioritet går till forumiter som har sovit över här tidigare, och jag hänvisar till att jag brukar bryta ihop relativt snart efter midnatt och man kan räkna med att jag inte stannar hos Dante tills tidigt på morgonen.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
2. Med utomsockor anmälda, vill vi köra DanCon pub i form av extrainsatt forumsöl? Om ja, säg till, så bokar jag biblioteket på BA när jag är där imorn.
Oavsett om jag får plats på dancon eller inte så tycker jag det låter som en bra idé.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Vicotnik said:
2. Med utomsockor anmälda, vill vi köra DanCon pub i form av extrainsatt forumsöl? Om ja, säg till, så bokar jag biblioteket på BA när jag är där imorn.
Oavsett om jag får plats på dancon eller inte så tycker jag det låter som en bra idé.
Hurra!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Jag kommer att vara där. Laddad med antikattknark, vad man nu hittar det? På plattan?

Några önskemål om arrangemang av mig?

/M
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,923
Location
Ludvika
Jag tycker att du ska ta med dig en helt uppdaterad och nyskriven version av Mutant Chronicles och dema.

Well, du frågade =)

Jag borde kunna komma och är i så fall en 4:a.
 
Top