Nekromanti DanCon IX

johoohno

Warrior
Joined
5 Sep 2004
Messages
389
Location
Nykvarn
Jag anmäler mig i kategori 6. Fick ju en återbudsplats i sista stund förra året då jag i vredesmod redan gjort upp andra planer vilket föranledde till att näste reserv blev glad.
 
G

Guest

Guest
Anmäler mig!
Kan jag anmäla mig i prio 1 om jag bär kvinnokläder?

Kan erbjuda sovplats för åtminstone två-tre gäster, bor inte jättelångt ifrån konventsgeneralen.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Spider Jerusalem said:
Biblioteket på BA bokat 1 Mars från kl 18.

Men nu, Stockholmare, det betyder inte att ni kan låta det regulära Februariölet utarmas. Det går, att gå på forumsöl två gånger i samma månad.


P.S. Gardener ska verkligen till DanCon, jag har hört det i första hand...
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Jag vill bara klargöra att jag anmäler mig i grupp 1 och 2. :gremsmile:

/Recca, oerhört nöjd med sig själv.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Jag ska se om jag kan hitta och ta med några korta obskura tyska indie-aktiga grejer.
Jag känner inte till något av dem, så det blir at best akutimprovisation, och jag vet inte heller om de duger öht. Men det kanske kan bli roligt att titta på sånt ändå.
Ska kanske kolla först på det där råttspelet som redan finns hos Dante.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
kan tjejerna (båda två) sluta fiska, tack? räcker det inte med att vara prio ett helt av sig själv utan att vifta runt med prioriteringsgrupper framför alla stackars killar som kanske inte kommer in?

att anordna något eller andra kriterier först blir relevant när prio ett inte längre finns.

det är något annat om man vill byta till prio 2 för att man skäms över att tränga ut någon på basis av enbart biologisk slump. det skulle jag kunna förstå.

/gizmo (som verkar vara på guvernanthumör idag)
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Men självklart ville jag inte putta ut någon heller. Det var bara för skojs skull.

/Radioaktiv, whatever makes you happy Gizmo :gremsmile:
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
gizmo said:
kan tjejerna (båda två) sluta fiska, tack? räcker det inte med att vara prio ett helt av sig själv utan att vifta runt med prioriteringsgrupper framför alla stackars killar som kanske inte kommer in?

att anordna något eller andra kriterier först blir relevant när prio ett inte längre finns.

det är något annat om man vill byta till prio 2 för att man skäms över att tränga ut någon på basis av enbart biologisk slump. det skulle jag kunna förstå.

/gizmo (som verkar vara på guvernanthumör idag)
Grupp 2 är ju ett hedersomnämnande, enligt mig, klart jag vill påpeka det. :gremsmile:
 
Top