Varulv [BH II] - R3

Impetigo

Ärkebiskop
Nej jag menar bästa casetr i partiet....för det hart inte funnits några bra case alls... BVästa behöver inte betyda superbra...eller ens bra....
Ok. Så innan du kollade om det låg nåt i det Octa påstod tyckte du att det var ett helt ok case.

Det duger inte i min bok. Det blir omöjligt att skilja bybor från ulvar om vi ska ha en sån ribba för vilka analyser vi godkänner som övertygande bybospel.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
jag fattar att livet är livet, men bör vi inte sia eller rösta ut Sysp imorgon - ingen analys men jag röstar som Brynolf känns sådär, vad händer om romarna sprättar upp Brynte på natten?
har vi andra mer rödpingande så bör väl de såklart hängas först men det här blir ju lite brunt.
@StradhLestat det här är alltså inlägget där @Octagonal menar att jag sagt att Brynolf inte ska väktas.

fjodorsenuba

Krigarpoet
Från R1 så ligger det ett drev att ta fram siaren. Hade varit guld för romarna att plocka hen första rundan.

StradhLestat

Swashbuckler
Det blir omöjligt att skilja bybor från ulvar om vi ska ha en sån ribba för vilka analyser vi godkänner som övertygande bybospel.
Oh,,,förlåt... ...eller NEJ
Jag tänker inte anpassa mig efter ett "VI godkänner" och andra mallar för hur saker SKA vara
Börjar ruttna rejält på den skiten, parti efter parti

Impetigo

Ärkebiskop
Jag tänker inte anpassa mig efter ett "VI godkänner" och andra mallar för hur saker SKA vara
Ok. Du spelar jättebra. Fulländat bybospel. Gör som du vill. Du ska inte ändra på någonting.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
ok jag fattar skit i hur man ”ska” spela.
Tycker du att det är bra bybospel eller ulvigt att tolka det inlägget som jag länkade ovan på det sätt Octa gjorde?

Brynolf

Orange
Tja, jag och Anth var väl de mest högljudda outningsförespråkarna om jag minns rätt. BM var med också och höll fast vid de tankarna även i senare rundor. I övrigt minns jag inte.

Ja @fjodorsenuba har rätt i att romarna gärna vill ha outade powerroller OM de nu köpt en bavtasten. Det skulle väl vara en valid build antar jag, även om jag tycker att mord varje runda eller dubbelmiller är överlägsna.

fjodorsenuba

Krigarpoet
I R2 så ser jag inte hur Basse skulle vara röd. Han går sitt eget spår och ligger kvar på Sysp istället för att säkra upp mot en bybo. Aktivt jobbat mot outning.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Om det var "icke väktande på brynolf som menades där, så ser jag det inte nej. Men jag ser rösta ut sysp.
och jag upprepar då min fråga: är det bra bybospel eller ulvigt (eller mitt emellan) av Octa att hävda att jag sagt att Brynolf inte ska väktas?

fjodorsenuba

Krigarpoet
Sen i röstställningen i R2 så tror jag inte det ligger 2 romare i hägerkulmpen utan max en.
Då återstår bara Vimes och Impetigo.
Vimes har jag som grön och Impetigo som oläsbar för mig.

Här.skulle jag behöva hjälp vad ni andra tycker om Impetigos spel.

fjodorsenuba

Krigarpoet
Med 2 miller romare så är det då i R2 båda med i röstningen mot Häger. Ända sättet de kan vara så säkra på att vinna det är att de har första rösten, i detta fall Strad.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Obegripligt att försöka skjuta ner Sysp som BB7 vill. Sysp ljuger uppenbarligen inte och kommer rösta som Brynolf. Så fort han inte gör det är det tack o hej din ulv. Att lägga ner energi här som BB7 gör är sjukt rödande.
BB7 argumenterar också för att väktaren inte ska skydda Brynolf. Snälla rara.

Ta er samman nu byn. Låt oss rösta ut BB7.

Röst: @BiobunkerVII
@StradhLestat det här är Octas case.
BB7 argumenterar också för att väktaren inte ska skydda Brynolf. Snälla rara.