Varulv [BH II] - R3

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Tack @StradhLestat då är vi överens.
Jag tycker dock inte det är bra bybospel att fultolka och som i det här fallet ljuga/hitta på/fabulera. Jag tror Stratten är bybo - jag tycker/tror att du tar anklagelserna alltför personligt vilket ulvarna spelar på, rimligtvis kan inte alla som röstar på dig vara ulvar. @Anthrox och @Hägerstrand de jävla plåstren har ju röstat på mig och enligt SL är de bybor (SL verkar ju dock opålitlig så jag vetefan)

Men för att komma till slutklämmen på den här ranten landar jag i en röst.

Röst: @Octagonal

Octagonal

Swashbuckler
Fultolkningar och direkta lögner är inte bra bybospel.
Jasså, har jag ljugit är det inte medvetet. Filosofisk fråga om det är lögn om det inte är med flit. Vad har jag ljugit om, det jag har anklagat dig för är rätt så sparsmakat också så förstår inte din starka reaktion.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Ok, nu är det sandlådebjäbb här igen. Vi har sett era points, nu tar vi ett djupt andetag och slår ihjäl varandra över någon annan fråga istället.
nej det är inte sandlådebjäbb - det är ett pedagogiskt försök att påvisa att Octas case ör ett jävla luftslott som inte ens är en fultolkning utan ett direkt jävla påhitt

Brynolf

Orange
Sen i röstställningen i R2 så tror jag inte det ligger 2 romare i hägerkulmpen utan max en.
Då återstår bara Vimes och Impetigo.
Vimes har jag som grön och Impetigo som oläsbar för mig.

Här.skulle jag behöva hjälp vad ni andra tycker om Impetigos spel.
Vi har ju Basse och dig också, om vi snackar folk som inte hängde häger i r2?

Ang Impe tycker jag han lirar grönt.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Jasså, har jag ljugit är det inte medvetet. Filosofisk fråga om det är lögn om det inte är med flit. Vad har jag ljugit om, det jag har anklagat dig för är rätt så sparsmakat också så förstår inte din starka reaktion.
ah ok så du ljög omedvetet, jag flyttar givetvis min röst då….inte

fjodorsenuba

Krigarpoet
Tack @StradhLestat då är vi överens.
Jag tycker dock inte det är bra bybospel att fultolka och som i det här fallet ljuga/hitta på/fabulera. Jag tror Stratten är bybo - jag tycker/tror att du tar anklagelserna alltför personligt vilket ulvarna spelar på, rimligtvis kan inte alla som röstar på dig vara ulvar. @Anthrox och @Hägerstrand de jävla plåstren har ju röstat på mig och enligt SL är de bybor (SL verkar ju dock opålitlig så jag vetefan)

Men för att komma till slutklämmen på den här ranten landar jag i en röst.

Röst: @Octagonal
Så du känner dig säker på millerromar Octa?

fjodorsenuba

Krigarpoet
ah ok så du ljög omedvetet, jag flyttar givetvis min röst då….inte
Okej men då om Octa är romare så tror jag nog på att Strad är hans kompis om jag kollar hur de ligger med rösterna i R1 och R2. Tror inte vi får igång ett Octa tåg denna runda kan du tänka dig svänga om till Strad i så fall?

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Så du känner dig säker på millerromar Octa?
regel nr1 för bybor är: Ljug aldrig
regel nr2 är: det finns ingen regel nr2

Om Octa ”omedvetet” ljugit (vafan det nu innebär) är det så dåligt bybospel så jag har inget dåligt samvete för att hänga honom isåfall.
Men ska vi på riktigt tro att en så skarp spelare som Octa bara fick lite feeling och skarvade (utan något uppsåt?)