Sysp
NNO
Jag har mer rödping på Basse och Fjodor än de som drevas nu.
Lägger mig här för att tajta till det då:
Röst: @BiobunkerVII
ok...då hoppar jag tillbaka igen...så ser vi om fler ansluterJag har mer rödping på Basse och Fjodor än de som drevas nu.
Exakt, den missen gjorde jag imorse. Jag tackar dig du store kardinal för att du förklarade det för mig imorse. Nu skriver jag ju just det som du sedan vill läxa upp mig på igen. Jag får väl tacka igen då.missen du gör är att du tror att jC i varje runda måste välja vem som ska sias som grön.
köper Olle miller på både sig själv och Kalle kommer de sias som gröna i ALLA rundor.
Skämt åsido är det så mycket brus här i R3, så jag blir inte mycket klokare.
Tycker jag Impe spelar särskilt rött? Nä.
Vet jag vem jag ska rösta på istället? Nä.
Brynolf röstar på Stradh som jag tycker läser som Stradh i samtliga andra partier. När han åkte i Mortal Kombat som ulv var det på fluffet, inte för att pingade rött i kaoset. Hittar ingen bättre signal där.
Bästa grävet i R3 (eftersom Vimes inte delar vad han sett i röstningen) är väl Isaacs gräv på Fjodor, där hade jag kunnat tänka mig rösta snarare än BM och Stradh.
BB7 lajvar surgubbe men känns inte särskilt röd i övrigt. Det är nån sorts skiljelinje på vilka som tycker Octa är grön eller röd, förstår inte om den har något med vilka som är ulvar eller ej.
Du måste stava rätt också!Sen ska man stava rätt oxo FFS
Röstt: @BiobunkerVII
har också rödping på Fjodde men det är mer en känsla.Jag har mer rödping på Basse och Fjodor än de som drevas nu.
Min känsla är att det @StradhLestat menade med ”bästa caset” var ”jaa, ett caseJag ser egentligen inte supermycket rött i Strattens spel, ja han blir defensiv och tar varje röst som en personlig förolämpning som kräver upprättelse medelst duell i gryningen
Jag valde att utgå från att det han sa stämde fakta mässigt och gick inte tillbaka och kollade poster. Så de här primärtJag är sugen på att byta över till BM och se vad som händer.
Men @StradhLestat s aparta kommentar om ”bästa caset” skaver fortfarande.
Kan du inte beskriva i dina egna ord vad som var så bra med Octas case mot bb7, Stradh? Jag fattar fortfarande inte vad du avsåg.
Tycker Isaac sammanfattade det rätt väl, det är väldigt lite poster och mest frågor till andra spelare som ska motivera och utveckla men jag vet väldigt lite om hur @fjodorsenuba själv tänker. Han bad mig till exempel om en röd-grön-lista vilket var vettigt, men ännu vettigare om man själv också delar med sig hur man tänker. Att inte göra det ger rödping för mig.har också rödping på Fjodde men det är mer en känsla.
Kandu sammanfatta vad det är du ser som rött i hans spel?
Nej jag menar bästa casetr i partiet....för det hart inte funnits några bra case alls... BVästa behöver inte betyda superbra...eller ens bra....Min känsla är att det @StradhLestat menade med ”bästa caset” var ”jaa, ett case
Som pekar på nån annan än mig!! Jag går in och sluggar i den fighten!!”
håller du då med om att det är aningen graverande att det inte stämmer faktamässigt?Jag valde att utgå från att det han sa stämde fakta mässigt och gick inte tillbaka och kollade poster. Så de här primärt
View attachment 23811
View attachment 23812
Så vem har fiskat mest efter siar outning?Jag tror inte vi har 2 millrade romare utan max en som är dold och att de har udda nattmord med penetration, dvs väktaren funkar ej.
De har försökt få siaren att komma ut för att lättare plocka den när den visat sig eller väktaren.
Big mamaSå vem har fiskat mest efter siar outning?