BiobunkerVII
Kaoskardinal
räknas inte ulvröster?Det är Octa och Stradh som röstar, det räknas inte.
räknas inte ulvröster?Det är Octa och Stradh som röstar, det räknas inte.
Jo, jag tänkte detta räkneexempel:@Big Mama siaren kan fortsätta sia och har definitivt inte spelat ut sin roll.
Den är inte så användbar om det finns Millers men annars är det ett superbra verktyg för byn som fortfarande gäller eller vad menar du?
missen du gör är att du tror att jC i varje runda måste välja vem som ska sias som grön.Jo, jag tänkte detta räkneexempel:
Olle är JC. Han väljer endast en romare, Kalle. (16s)
Han väljer vidare från menyn
- Ni får nattmörda på ojämna (R1, R3, o.s.v.) rundor. (-8 s)
- En romare, ditt val, får alltid grönt ansikte av Troubadix sång. Kan köpas flera gånger. (-4 s)
- En romare, ditt val, får alltid grönt ansikte av Troubadix sång. Kan köpas flera gånger. (-4 s) Jag tolkar alltså som att han måste köpa detta två gånger för att millra både Olle och Kalle.
Dessa val har väl flera lagt upp som ganska bra val. Och lirar med det uteblivna nattmordet i R2.
I runda 1 väljer JC att han själv Olle för evigt ska sias grön.
I runda 2 väljer JC att Kalle för evigt ska sias grön.
Här har siaren blivit helt oskadliggjord för ulvarna och därmed inte till någon nytta för byn. Vem än siaren kollar så kommer spelaren att bli grön, både bybor och ulvar.
Nu kan vi naturligtvis inte vara säkra på att detta är de gjorda valen. Men i den diskussion som var imorse så uppfattade jag det som att flera var inte på detta miller-upplägg.
hahaha har du läst dina egna inlägg när nån röstar på dig?Oj oj oj vad bitter och aggro BB7 blev när det kom LITE heat.....
Ja mest underbyggda...för det har fanimig inte funnits några alls i det här partiethahaha har du läst dina egna inlägg när nån röstar på dig?
du hävdar alltså att det är det bäst underbyggda caset, ett case som bygger på att jag skulle sagt att väktaren inte ska väkta Brynolf - något jag alltså inte sagt.
Eller så här kan du för övriga spelare förklara vari underbyggnaden av caset ligger?
bra förklaring.Ja mest underbyggda...för det har fanimig inte funnits några alls i det här partiet
Sann förklaring...tyvärr för oss bybor
Ville du att jag skulle rösta som dig eller?
ok så du menar på allvar att ett case som bygger på en felaktig anklagelse/premiss är det bästa? (som jag sagt många gånger nu har jag alltså ALDRIG sagt att väktaren inte ska väkta Brynolf - tvärtom har jag argumenterat mot att siaren ska outa för att väktaren då måste välja om den ska väkta Brynolf eller väktarenSann förklaring...tyvärr för oss bybor
ja fast nästa runda alltså, kom in i matchen nu @Sysp för fanVille du att jag skulle rösta som dig eller?![]()
Jag har sagt förut att jag tyckte Octa spelade skumt i r1. Jag tycker han spelar bedrövligt bybospel rent ut sagt: Går i graven för att skydda uopenbart skumt folk men alltid utan att faktiskt bemöta case och argumnet utan ständigt genom att hänvisa till skumma magkänslot som han gårnä inget förutom brunsmetning från Octa
Med två timmar till deadline är vi glada om du vill rösta alls… just nu ligger din röst helt ensam på mig som refan påpekats.Ville du att jag skulle rösta som dig eller?![]()
siaren ska det stå på slutet - sorry Morsan för att jag hoppade på dig för felskrivning tydligen har även solen fläckarok så du menar på allvar att ett case som bygger på en felaktig anklagelse/premiss är det bästa? (som jag sagt många gånger nu har jag alltså ALDRIG sagt att väktaren inte ska väkta Brynolf - tvärtom har jag argumenterat mot att siaren ska outa för att väktaren då måste välja om den ska väkta Brynolf eller väktaren
lajvar surgubbe....det gjorde ontSkämt åsido är det så mycket brus här i R3, så jag blir inte mycket klokare.
Tycker jag Impe spelar särskilt rött? Nä.
Vet jag vem jag ska rösta på istället? Nä.
Brynolf röstar på Stradh som jag tycker läser som Stradh i samtliga andra partier. När han åkte i Mortal Kombat som ulv var det på fluffet, inte för att pingade rött i kaoset. Hittar ingen bättre signal där.
Bästa grävet i R3 (eftersom Vimes inte delar vad han sett i röstningen) är väl Isaacs gräv på Fjodor, där hade jag kunnat tänka mig rösta snarare än BM och Stradh.
BB7 lajvar surgubbe men känns inte särskilt röd i övrigt. Det är nån sorts skiljelinje på vilka som tycker Octa är grön eller röd, förstår inte om den har något med vilka som är ulvar eller ej.
Jag åkte väl på att jag claimade en karaktär som någon annan hade blivit tilldelad redan? Och jag "förlorade" den duellen i fyllan/bakfyllan ....tror inte jag hann skriva så mycket det partiet allsBrynolf röstar på Stradh som jag tycker läser som Stradh i samtliga andra partier. När han åkte i Mortal Kombat som ulv var det på fluffet, inte för att pingade rött i kaoset. Hittar ingen bättre signal där.