Varulv [BH II] - R3

Impetigo

Ärkebiskop
Nu känner jag att basse s eh nar upp på min rödlista med sin frånvaro. BM ligger ju också där i toppen. Och Octa men ni vet.

StradhLestat

Swashbuckler
Det vore dunder med en gedigen rödgrönlista @StradhLestat
Jag får inte ihop en röd/grön lista det här partiet....
Det är bara två jag vet är gröna
Gröna
Brynolf
JAG

Sen har jag ingen röd riktigt, utan alla andra hamnar på orange

Jag tror att bland de orangea, så är vore voffar 1-2 rutinerade rävar....typ vimes, impe, octa...kanske basse...men där får vi väl en sining nu....fast de kan vi ju inte lita på..gah

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Jag tycker det är två dåliga kandidater som står mot varandra.

Det är ju en himla massa spel i trådarna från Vimes, Bio, Impetigo och Octagonal framförallt, tror vi verkligen att alla de är gröna och det är bybor som ryker ihop gång på gång på gång medan ulvarna sitter i utkanten och ser på?

Om vi tror det har vi väl två bra kandidater drevade, i annat fall tycker jag vi bör tänka om.
Kanske någon annan ör böttre att scara

BiobunkerVII

Kaoskardinal
hahahaha min jävla telefon och tjocka fingrar.

Kanske någon annan är bättre att svara men gar Impetigo verkligen rykt ihop med oss andra tre, alltså nån gång ens?
Vimes och Octa? yes
Jag och Octa? yes
Jag och Vimes? nej det var trams, han satte ju aldrig press på mig och jag har honom som relativt grön

Impetigo

Ärkebiskop
hahahaha min jävla telefon och tjocka fingrar.

Kanske någon annan är bättre att svara men gar Impetigo verkligen rykt ihop med oss andra tre, alltså nån gång ens?
Vimes och Octa? yes
Jag och Octa? yes
Jag och Vimes? nej det var trams, han satte ju aldrig press på mig och jag har honom som relativt grön
Octa har frågatmig detta två gånger redan denna rundan. Jag har svarat två gånger.
I korthet håller jag ett öga på dig och vimes men har inte hittat båt riktigt rött ännu.
Octa tycker jag nog man får säga med att jag gnidit lite smalben med.

StradhLestat

Swashbuckler
Testamente:
Det har varit alldeles för lite gräv/motsättningar mellan de rutinerade rävarna.....där har ni romarna...kanske fler än ni tror dessutom....jag börjar luta mot 3st..Därav tystnaden i den delen av startfältet
Bränn ROM!!!