Bästa svenska omslaget - Omröstning (Deadline 21.00)

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Väldigt intressant att se resultaten! Tydligen läggs stor vikt vid omslagsbilden. Av de jag röstade på gick 12 vidare, av 16 totalt.
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,445
Ökenros och Svärd & Svartkonst gick inte vidare ??? Folk är sedvanligt sämst. 🤯
Jag röstade på båda!

Mina pengar ligger på Skjut dom i huvet. Vem sköter vadslagningen?
 

.Per.

Rollspelsverket
Joined
3 Feb 2018
Messages
411
Skjut dom i huvudet och Tales from the Loop kommer mötas i finalen.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Detta är så spännande!!!
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Neotech vs Skjut dom i huvudet i final. Ni hörde det här först!
Skjut dom i huvudet känns som en lågoddsare för mig, men Neotech är i en lite tuffare kvalgrupp, att gå upp mot multipla Fria Ligan- och Riot-omslag är lite som att börja i samma grupp som Brasilien, Tyskland och Argentina. Nästan hälften som röstade föredrog Neotech 1-boxens gamla omslag av MiG, och den gruppen är nog mer sannolik att rösta på Maskinarium i det uppkommande kvalet. Själv är jag ju kluven, jag älskar vårt omslagskoncept till Neotech, men Maskinarium är ju helt fantastiskt, och var min ursprungliga nominering.
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Även knas att vildhjärta vann över nya western.

Nya western har nog fan i mig ett av rollspelssveriges snyggaste omslag.

Samt att fula oktoberlandet vann över snygga stilrena Noir . Det spelar ingen roll vad folk säger orange är den fulaste färgen som existerar
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,995
Location
Ett häxkräl
Vet att många gillar Mörk Borg stilen, men jag är bedrövad över att inte Marsklandet gick vidare (till skillnad från alla andra jag röstade på iofs) :)
Marsklandets omslag berättar en berättelse, jag älskar det, väldigt fantasieggande. Vad har hänt, vad kommer att hända? Jag har svårt för omslag modell 1) kool varelse står och poserar och 2) här är lite random scener ur spelet.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,303
Location
Kullavik
Marsklandets omslag berättar en berättelse, jag älskar det, väldigt fantasieggande. Vad har hänt, vad kommer att hända? Jag har svårt för omslag modell 1) kool varelse står och poserar och 2) här är lite random scener ur spelet.
Exakt så!

Skall bli intressant att se vad som tar sig vidare i nästa vända. Jag tror på Svavelvinter, CoC Sverige, DoD, Hindenburg, Mörk Borg, NeoTech, Snösaga och Tales from the Loop.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Exakt så!

Skall bli intressant att se vad som tar sig vidare i nästa vända. Jag tror på Svavelvinter, CoC Sverige, DoD, Hindenburg, Mörk Borg, NeoTech, Snösaga och Tales from the Loop.
Jag tror på Mutant, CoC, DoD, Skjut dom, Mörk borg, Mutant, Snösaga, Ur varselklotet , vad jag vill är en annan femma :) Men ja, vi borde ju kanske haft någon betting också, får fundera på det till nästa gång.
 
Top