Bästa svenska omslaget - Omröstning (Deadline 21.00)

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Genesis said:
Alltså det är ju inte som att den här tråden handlar om vilket som är Sveriges bästa rollspelsframsida. Den handlar om framsidor man gillar. Vilket tydligt illustreras av det faktum att folk lägger upp fler än en bild.
Och så kan vi ju inte ha det, så jag gjorde vad alla rättrådiga individer skulle göra och satte upp en omröstning, och vad är mer spännande än en turneringsomröstning där förslagen ställs mot varandra två och två tills vi fått fram det bästa.

Vi kör en deadline för varje runda varje dag 21.00, med start imorgon, in och rösta, och fuska helst inte, det är helt ok att rösta på sitt eget spel men bara en gång :)

Omröstning
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,219
Har du slumpat ut dem i par eller seedat dem på något vis?
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Nej, tyvärr, jag trodde att den skulle slumpa automatiskt när jag var klar men det verkar ha blivit i ordningen jag la in dom, vilket i sin tur är i bokstavsordning efter hur jag döpt bilderna när jag sparade ner dom. Men tja, blir det för populärt får vi väl köra brottnings-OS upplägget och köra en tredjeprismatch mellan de som blivit utslagna av finalisterna :)
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,262
Jäklar i min lilla vrållåda! Det här hade folk åsikter om. Över 50 röster än så länge!
 
Last edited:

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Röstat! Kändes viktigare än valet nästa år.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Nej, tyvärr, jag trodde att den skulle slumpa automatiskt när jag var klar men det verkar ha blivit i ordningen jag la in dom, vilket i sin tur är i bokstavsordning efter hur jag döpt bilderna när jag sparade ner dom. Men tja, blir det för populärt får vi väl köra brottnings-OS upplägget och köra en tredjeprismatch mellan de som blivit utslagna av finalisterna :)
Men jag gillade ändå att Neotech ställdes mot Neotech! Bra match!
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Det är vid såna här tillfällen som jag tycker det märks hur mycket folk vi ändå är som hänger här, 90 pers som sen sent igårkväll inte bara har sett inlägget men också tyckt det var tillräckligt skoj för att gå in och rösta. Det är rätt häftigt ändå. Bara tre timmar kvar nu.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,262
Det är vid såna här tillfällen som jag tycker det märks hur mycket folk vi ändå är som hänger här, 90 pers som sen sent igårkväll inte bara har sett inlägget men också tyckt det var tillräckligt skoj för att gå in och rösta. Det är rätt häftigt ändå. Bara tre timmar kvar nu.
Det har studsat runt lite på Facebook också. Men bara lite.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Ja, vissa resultat var väl ganska väntade, att varken Hundolja eller Whitehack gick vidare var ju ingen skräll, men att även det skitsnygga noir-omslaget åkte ut bådar inte gott för minimalisterna. Deadline är 21 igen, så rubriken stämmer fortfarande, och gissningsvis kommer det bli jämnare och jämnare ju längre vi kommer för jag tycker nog redan att det bara är skitsnygga omslag kvar så, ok med nåt undantag kanske men det tänker jag rösta bort nu :)
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,234
Neotech vs Skjut dom i huvudet i final. Ni hörde det här först!
 
Top