Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Tänkte bara säga att jag ska försöka skriva ihop något i eftermiddag... haft lite fullt upp men i eftermiddag ska jag ha tid.

Får ursäkta om jag håller storyn på paus men man får se det som lite extra spänningsförhöjande :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Puttar Birgit upp en dörr som jag och Rutger barrikaderat med ett skåp? För visst finns det bara en dörr?

Spelar egentligen ingen större roll, jag är i räkna-ner-läge tills allt är över. :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,816
Ledsen Mårten, det hade varit awesome för din karaktär om du bara kunde slänga ihop en liten bomb nu och blåsa iväg ett helt gäng med zombies, men rent logiskt går det inte ihop att de har byggt upp ett labb inne i ett hus på en djurpark.
Tiden tickar, vilka kommer klara sig hela vägen tro?

Och Vicotnik som jag skrev till dig så tror jag det kan vara ett bra ställe att avsluta, då jag antar att Daniel är på väg att springa ut ifrån Bergsfors, så Daniel får sitt avslut samtidigt som alla andra.


Jag tänker mig slutet så här, när vi har kommit till en punkt där det är ett slut, så kommer jag skriva ett längre slutinlägg vilket blir sista inlägget, jag har redan börjat knåpat på det och det blir nog ganska långt.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag funderar på ett Hunger Games som forumrollspel. Ett centralt inslag blir de där silverfallskärmarna som kan dyka upp när man mest behöver det om bara spelarnas vänner och sponsorer sätter in tillräckligt med pengar på spelledarens konto :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Semester!!!

Nu är min sista arbetsdag innan augusti avklarad, men det dröjer till typ onsdag/torsdag nästa vecka innan jag börjar med resor och sånt.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,816
Re: Semester!!!

Feuflux said:
Nu är min sista arbetsdag innan augusti avklarad, men det dröjer till typ onsdag/torsdag nästa vecka innan jag börjar med resor och sånt.
Då ska vi se till att Bengt får ett bra slut! Jag kommer uppdatera en gång om dagen nu är tanken, har ni tid så posta gärna, på så sätt tror jag vi kommer vara helt klara innan veckan är slut.

Så ett sista ryck sen är vi klara :gremsmile:?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Re: Semester!!!

1997 inlägg. Det är imponerande! Några fler blir det av förklarliga skäl inte från mig nu.

Stor fet gruppkram till alla inblandade! Ett helt halvår av blandad nivå av awesome.

Och så hoppas jag att ingen har nåt emot mitt slut.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,816
Re: Semester!!!

Bra slut Feu, bra skrivet!
Jag vill minnas att du en gång klev av spelet, men kom tillbaka och höll ut till slutet, vilket jag är tacksam för :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Re: Semester!!!

2000 svar!

Och gissa vem som gjorde det 2000:e *mallar*

Edit: ska se om jag får off topic nr 1000 också :gremwink:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,816
Grattis!

Helt sjukt de här två trådarna 3000inlägg sammanlagt, vem kunde tro det när vi startade?
 
Top