Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Först:
INLÄGG 1000!

Det här kan vara slutet nu, ni har ett fordon, ni är samlade.
Vad ni behöver nu är ett mål, om ni ska ta er ur staden så behöver jag veta hur ni har tänkt att det ska gå till. När jag vet det, så skriver jag ett sista inlägg....Sen är det slut...

Om ni inte vill ta er ut staden så fortsätter spelet, det är frågan om det är optimalt, i alla fall behöver vi ta en paus på några veckor tror jag.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Ut ur staden låter bra för Lollos del. Han hade hur som helst tänkt dra från stan. Till Stockholm tror jag. Zomisarna skyndade bara på allting lite.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ut ur staden låter bra för Rutger också, i alla fall måste botemedlet ut till snälla läkare :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Mårten said:
Ut ur staden låter bra för Rutger också, i alla fall måste botemedlet ut till snälla läkare :gremsmile:
Det är ju inget botemedel, det bara hindrar smittan från att bryta ut om man får det direkt efter att ha blivit biten. :gremwink:

(För så så SL när jag råkade kalla det botemedel)
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ahh, ok, men om det kommer ut kanske det kan hjälpa till ett botemedel... eller ja, de har ju Jesper (har jag för mig namnet var) så då kanske de kan få fram ett botemedel.

Om inte annat har jag ju ett get out of a bite free card just nu :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Det stämmer, botemedlet ska inte funka om du sticker det i en zombie utan funkar bara om någon håller på att förvandlas. Enligt Birgit iaf :gremtongue:

För att förtydliga, ni ska ju skriva i speltråden hur ni väljer att göra, det räcker inte att skriva i off topic :gremtongue:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag vill skriva ett inlägg men hinner inte just nu! Kommer hem i morronkväll. Avsluta inte innan mig! Snälla! :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Ok ska vi säga så här:

Torsdag 21.00 lägger jag upp slutposten.
Fram tills dess skriv så mycket ni vill, knyt ihop säcken helt enkelt. Jag kommer inte slänga fler Zombies på er nu det känns bara onödigt.

Så det som ni vill säga till varandra, sista chansen är nu.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Får vi skriva en epilog till våra karaktärer sen när det är slut? Om de överlever?

Och, grabbar, kom igen nu! Lite snack innan slutet. Mot skogen!
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Ja...
Eller så jag tänker slutinlägget är att jag berättar lite vad som händer sen, med bergsfors och alla personer vi har stött på.

Hur menar du med en epilog? Menar du: det här gjorde Sam sen, eller sammanfatta mer dina tankar om dagen. Om det är det senare så tror jag att det är bättre att göra det innan torsdag
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag tänkte en epilog som berättar vad Sam gör typ ett halvår senare. Vad hände sen, liksom. :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Cissi said:
Jag tänkte en epilog som berättar vad Sam gör typ ett halvår senare. Vad hände sen, liksom. :gremsmile:
Det tycker jag låter bra, men då vill jag gärna att alla överlevare gör så :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Anchorman said:
Cissi said:
Jag tänkte en epilog som berättar vad Sam gör typ ett halvår senare. Vad hände sen, liksom. :gremsmile:
Det tycker jag låter bra, men då vill jag gärna att alla överlevare gör så :gremsmile:
Överlever jag så kommer jag skriva ihop en epilog, om det tillåts.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Ok då skriver jag ett slut och lägger upp det ikväll.

Räkna dock med 22.00 istället för 21.
Efter det får ni skriva en epilog om eran karaktär, och givetvis babbla på hur mycket ni vill i off-topic
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag håller med Iskaral. Det var nästan tårdrypande fint stundtals. Bra jobbat Anchorman. Det har varit ett äventyr att spela det här med dig, och med alla andra.
Tack för zombies i Bergsfors!
:heart:
 
Top