Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Tack för ett trevligt spel och tack Anchorman för att du drog igång och höll spelet.

Hur blev det? Var det okej att skriva en epilog?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Ja absolut! Skriv epilog :gremsmile:

Och tack för alla era fina kommentarer, drt har varit jättekul att spela med er!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Och nu var mitt sista inlägg postat i spelet. Åter igen tack för ett väldigt kul parti.

Blir det något liknade i framtiden så kanske jag hänger på om jag har tid och möjlighet.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Riktigt bra avslut på ett grymt roligt äventyr!

Tack för under bar tid som SL anchorman och tack alla andra för roligt spel!
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Tack Mårten!
Dock hoppas jag ju att ni alla skriver vad som hände sen, precis som Vicotnik gjorde. På tal om det; jättefint skrivet Vicotnik. Kul att Daniel lyckades få nån slags ordning på sitt liv.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag och Cissi skriver epilog tillsammans, men Cissi är på resa i stora vida världen alldeles ensam utan dator så det dröjer ett tag.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Iskaral said:
Jag och Cissi skriver epilog tillsammans, men Cissi är på resa i stora vida världen alldeles ensam utan dator så det dröjer ett tag.
Jag hade det på känn att ni skulle göra det :gremwink:

Hur går det för Mårten då?
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
... jaaa... det går väl inte så jätte bra. Dock har vi gäster till och med imorgon... eller fredag tror jag men ska försöka skriva ner något men blir kanske i början på nästa vecka då jag är borta på rollspelshelg hela helgen :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Ja alltså ta din tid, det var mer att jag var orolig att du inte tänkt skriva något :gremsmile: men ta så lång tid du behöver
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Meh, när du sa "ta din tid" så råkade det försvinna lite i bakgrunden och nu håller jag på att packa inför flytt på lördag... men ska försöka komma på något :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Jättevackert Cissi och Islaral!
Perfekt att ni skrev ihop :gremsmile:

Känns ju sorgligt det här på något sätt, att aldrig få läsa om De här karaktärerna igen.

Men vi har i alla fall ett sista inlägg kvar att se fram emot, och det är Rutgers avsked :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Tack så mycket :gremsmile: Jag håller med Anchorman. Synd att det hela utspelade sig i en fiktiv stad. Annars kunde vi ha anordnat en rundtur i zombieapokalypsens spår :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jättekul att du också skrev, Feu! :gremsmile:
Bengt och Lars kommer vara saknade men aldrig glömmas bort.
 
Top