Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Inte då, han säger bara som det är. Det kanske till och med är så att han bryr sig om henne, eller så tycker han (läs: jag) det bara är kul att djävlas. :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Vicotnik said:
Inte då, han säger bara som det är. Det kanske till och med är så att han bryr sig om henne, eller så tycker han (läs: jag) det bara är kul att djävlas. :gremwink:
This! Det tror jag på!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag kommer ta en paus från spelet under lincon (9-12 maj).
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag också med stor sannolikhet.
Och om jag inte minns fel ska Mårten också på LinCon.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Jupp, kommer väl troligen smyga förbi i kulisserna och se hur det är på LinCon :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,822
Ok lite spelstopp senare i veckan då, passar mig bra har mycket att göra just nu.

Feuflux, Bengt kommer vakna så småningom men just nu får du hålla dig till tåls :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,822
Här har vi passerat 200 000 visningar utan att vi har firat, skäms på oss :gremtongue:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag kommer snart ta upp spelandet igen, men det blir nog tidigast imorgon. Är för slut i huvudet efter helgen för att kunna fungera normalt.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,983
Location
Linköping
Bengt och Rutger har varsin walkie talkie om det är det du menar med radio (och Bengt har knappast kvar sin..).
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag väntar på Iskaral och Anchorman. Vi måste väl vara framme vid zoo snart?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,822
Jag tänkte jag skulle invänta Mårten och Iskaral och sen uppdatera. Nu har mårten skrivit så jag uppdaterar ikväll efter hockeyn :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,822
Tänkte jag skulle dela med mig av lite tankar om vårt lilla spel och hoppas ni känner för att göra det samma.

Spelet har nu pågått i ett halvår, en imponerande siffra helt klart :gremsmile: Vi har haft våra problem och spelare har hoppat av, vilket självklart inte är kul.

Aktiviteten just nu är ganska långt ifrån vad den var i början, det beror nog på en rad olika saker, sen det faktum att vi helt enkelt är färre spelare drar ju ner antalet post per dag.
Själv har min aktivitet varit sisådär den senaste tiden, flera jobbprojekt har tagit min tid och energi och jag har inte uppdaterat så mycket som jag velat och borde ha gjort.

Jag sa en gång för en tid sedan att jag skulle vilja att det här spelet tog slut under våren, inte för att jag tycker det är tråkigt utan mer för att jag vet att sommaren är mindre strukturerad, folk har semestrar och har inte samma rutiner. Det i kombination med det fina vädret gör att man kanske får svårt att hålla igång aktiviteten.

Nu är det dock så att sommaren är här (försommaren iaf) och spelet är fortfarande igång. Jag vill absolut inte och kommer inte avsluta spelet förrän vi känner oss klara och förrän vi har fått ett bra slut.

I mitt huvud har jag tänkt många sätt som det skulle kunna sluta på.
För mig känns det och jag misstänker att ni kanske känner samma, att spelet börjar nå någon slags slutpunkt.
Daniel sitter för tillfället säkert inne i stugan. Resten är i full sjå med att frita Birgits familj. Flera har dött och flera åkte med helikoptern ut.

Vet inte riktigt vad syftet med den här posten var, vad jag vill säga är att om ni tvivlar på mig på grund av min låga aktivitet så kan ni vara lugna. Jag kommer vara med till slutet och jag hoppas ni kommer det också.

Stay Classy

/Anchorman
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Personligen så börjar jag känna mig ganska så klar med spelet. Daniels mål är mångt och mycket att ta sig bort från skiten. Han har inget intresse i att bege sig in igen. Kommer det Zombies så kommer han med stor sannolikhet att försöka fly där ifrån antingen med eller utan Morgan. Daniel har och kommer nog alltid se till sin egen överlevnad i första hand.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Min låga aktivitet beror på att jag har det lite tufft privat just nu. Men jag vill gärna fortsätta till the bitter end!
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag brukar inte använda stora ord, men det har varit alldeles underbart roligt, inspirerande och utmanande detta Zombiespel.

Underbart roligt och inspirerande att få spela rollspel med så många duktiga rollspelare med så olika sätt att spela spelet, inte minst de som valt att lämna. Och när någon gör något riktigt bra kan man gå tillbaka till det när som helst och uppleva det igen. Och Spelledarens insats har varit helt fenomenal. Vilket smart upplägg, skickligt genomförande och stabilt ledarskap!

Nu tycker jag att vi ser till att avsluta det här spelet eller åtminstone den här delen av spelet på bästa sätt innan sommaren. You have my bow!
 
Top