”Var är citatet ifrån?”-leken

Hade Animatrix passat med resten så hade det varit ett alternativ. Men det tror jag inte det gör.

Nu vet jag inte vad den där LoL-serien heter, men den ska vara riktigt bra och det låter fullt möjligt att den kör med viss metahumor.

Jag googlade enbart för att få fram namnet och den heter
Arcane: League of Legends

Übereil

de här kommer vara någon twitch-serie gojrt av en animationsstudent med 100 subscribers som var stor på Vine.
Jag gav upp och googlade, och den här kommentaren var ju basically correct. Aldrig hört talas om serien, dess skapare eller något involverat med den, och det är alldeles för ny internetkultur som blivit känt genom att bli viralt för att jag skulle ha en susning. Skulle inte förvåna mig om det blev känt genom TikTok eller något sånt också.

Nu vet jag inte vad den där LoL-serien heter, men den ska vara riktigt bra och det låter fullt möjligt att den kör med viss metahumor.

Jag googlade enbart för att få fram namnet och den heter
Arcane: League of Legends

Übereil

Fel! Det är en annan animerad serie på Netflix där huvudpersonen ser ut som en narr.

Jag gav upp och googlade, och den här kommentaren var ju basically correct. Aldrig hört talas om serien, dess skapare eller något involverat med den, och det är alldeles för ny internetkultur som blivit känt genom att bli viralt för att jag skulle ha en susning. Skulle inte förvåna mig om det blev känt genom TikTok eller något sånt också.

Den är JÄTTEKÄND. Liksom, MASSIVT känd. Men ja, tittarna är nog mest unga kvinnor så det är stort på Tumblr och TickTock. Och den är ny.

Den är JÄTTEKÄND. Liksom, MASSIVT känd. Men ja, tittarna är nog mest unga kvinnor så det är stort på Tumblr och TickTock.
Du menar den är JÄTTEKÄND (om du är född på andra sidan millenieskiftet och har aktiva SoMe-konton på ställen som faktiskt används av annat än bottar och troll). Det hjälper ju inte mig 😘

K-pop demon hunters?
(ingen aning om den fanns på Youtube först, men massivt populär, på netflix och ny)

Det är ”I have no mouth and I must scream” fast på en gullig digital circus.

Är det den där meme-natten? Ingen aning om vad den heter eller om det är en film, men har sett lite memes med någon blå-röd narr?

Back