”Var är citatet ifrån?”-leken

"More... I am not sated... Feed me more... Death.
Strange, there's something else. But the death, yet quenches. Bring more...More... I am not... sated... Feed me more... Death. Put it away. I won't forget... again... mine appetite... My sin... So please.... Enough."
Elden ring?
Den där beasten som käkar deathroot

Nästa citat:

"I will smash your face into a car windshield, and then take your mother, Dorothy Mantooth, out for a nice seafood dinner and never call her again."

Nästa citat:

"I will smash your face into a car windshield, and then take your mother, Dorothy Mantooth, out for a nice seafood dinner and never call her again."
Anchorman men jag kan inte säga om det är den ursprungliga filmen eller uppföljaren.

Nästa citat:

"It's ten minutes past curfew, why are you still up? Hello? Hello? Perhaps you need another shot. That should do it. Sweet dreams, you bastard."

Nästa citat:

"It's ten minutes past curfew, why are you still up? Hello? Hello? Perhaps you need another shot. That should do it. Sweet dreams, you bastard."

Dude! Det är från skivan Mind Crimes av… Queensryche? Kan inte stava det. Men jag hade den här skivan i en av @Beastslayers metal utmaningar! Så lyssnat på den typ 100 gånger.

Här är mitt scenario!

Attachments

Rätt! Eller tillräckligt rätt i alla fall. Skivan heter Operation: Mindcrime. 🙂

Ja, så heter den! 😂 Kul att du valde den! :D

Nytt citat!

Lenin kan inte jämföras med någon annan revolutionär i historien. Revolutionärer har haft ideal. Lenin har inga.

Back