Nekromanti WESTERN Warulv - Intresseanmälan

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,045
Location
Ereb Altor
Poseur said:
Vet dock inte om jag kommer ha såpass mycket tid övers som varulvsspelande faktiskt kräver men jag ska göra mitt bästa för att få tiden att räcka till.
Läses:

Poseur said:
Om jag blir varulv tänker jag redan nu skaffa mig ett alibi så att jag inte behöver vara så aktiv.
Spelet har redan börjat! :gremsmile:
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,453
Location
Köping
För övrigt kommer jag eventuellt inte att kunna svara i speltråden förrän på lördag. Tolka det hur ni vill.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Bara så ni vet. Mellan den 3 November och den 6 November är jag i Ukraina. Vet inte om jag tar med mig datorn i jobbet eller om det kommer finnas möjligheter att koppla upp sig på internet där.

Min närvaro kommer generellt att pendla mellan 280% till 79% då jag studerar heltid och bär på en del tyngre förtroendeuppdrag. Jag kan därför inte säga någon "tid" då jag är online. Det pendlar mellan tidig dag, mitt på dagen, sent på natten. Ibland är jag online hela dagen.

Samma förhållande rådde under förra varulvsspelet med mutant-tema. Ni som var med då kanske uppmärksammade detta vad vet jag.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag kommer vara närvarande så mycket jag kan, vilket är en hel del med tanke på att jag jobbar med datorer :gremsmile:

Förövrigt så vill jag passa på att informera om att jag och krank spelar i samma spelgrupp så alla är medvetna om det.
Onödigt att nämna det men vi kommer inte att diskutera spelet då vi ses...
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,592
Location
Rissne
Vicotnik said:
Förövrigt så vill jag passa på att informera om att jag och krank spelar i samma spelgrupp så alla är medvetna om det.
Onödigt att nämna det men vi kommer inte att diskutera spelet då vi ses...
Bra fångat! Det är helt klart sån grej det är bra om folk vet på förhand, tycker jag =)
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,978
Location
Linköping
Spelstarten

Kom på en grej att förtydliga.

Planen är att starta spelet 21:30 på torsdag och sedan bryta rundor vid den tiden på måndagar och torsdagar.

Nu är jag dock småbarnsförälder och kan inte garantera att jag kan vara vid datorn vid ett exakt klockslag. Spelet kommer således starta imorgon kväll "när jag kan" vilket antagligen blir senare än utsagt, men inte senare än 23.

Rundorna kommer att sluta 21:30 oavsett om jag är där för att skriva "STOPP"-inlägg eller ej. Vi går helt enkelt efter forumsklockan. När den är 21:30 eller mer låter ni bli att posta inlägg och om någon postar inlägg med röster senare än så så kommer dessa att ignoreras.

Bara så alla vet. Mitt mål är att ta tag i saker så snabbt jag kan efter halv tio.
 

Craygh

Swordsman
Joined
13 Oct 2004
Messages
771
Location
Umeå
Re: Spelstarten

Plats lämnas ALLTID för barn, så oroa sig inte, kära fluxen! Familjen går först.
 

Nightcrawl

Veteran
Joined
25 Jan 2011
Messages
11
Location
Malmö
Re: 11 anmälda

Jag antar att det är för sent eller? Kommer du i så fall köra om dette sen eller?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: 11 anmälda

Detta parti är redan avslutat men ett nytt är på gång Här
 
Top