Nekromanti WESTERN Warulv - Intresseanmälan

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Re: 11 anmälda

Är det någon som har kollat med tidigare deltagare ifall de är intresserade? Med tanke på att många inte håller koll på detta forum.

Nej jag har inte gjort ett sånt ryck, men nu kom jag på vad jag glömde skriva i mitt förra inlägg...

Den här veckan inklusive helgen har jag massa för mig så spelet startar tidigast 18e oktober. Ingen panik än mao.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Re: 11 anmälda

Feuflux said:
Nej jag har inte gjort ett sånt ryck, men nu kom jag på vad jag glömde skriva i mitt förra inlägg...
Jag såg att Basenanji skrev i skriklådan att det var nytt varulvspel på g och att alla skulle regga sig - men han själv har inte reggat sig. :gremsmile:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Re: 11 anmälda

Anledningen till mitt små/storprat var mest för att jag ville sprida informationen.

Just nu har jag ont om tid och vrider mig i val och kval inför om jag ska vara med eller ej.

Jag hinner ju inte, så är det. Seminarium om två veckor och min lic ska egentligen vara klar för extern granskning vilken dag som helst.

Men å vad jag vill vara med.

Får fundera lite till...

:gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: 11 anmälda

Skriv upp dig, det är alltid lättare att hoppa av än att hoppa in i ett spel.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,506
Re: 11 anmälda

Det är klart du ska vara med Basenanji. Vi ska nita varenda varulv (speciellt Måns) den här gången!
 

Halvtand

Warrior
Joined
13 Oct 2008
Messages
250
Location
six feet under.
Re: 11 anmälda

Vore kul att vara med igen, frågan är ju om man har tid. Jag brukar alltid sikta på att bara överleva lagom till tredje rundan men har hittills hållit ut till bra nära slutet...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Najs tema Fluxen!
Har inte tiden att vara med, dock så skall jag följa det hela!
Brukar bli bra spel när du kör sådana här saker.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,133
Location
Ereb Altor
Re: 11 anmälda

Vimes said:
Det är klart du ska vara med Basenanji. Vi ska nita varenda varulv (speciellt Måns) den här gången!
Wolfcowboys är ju coolt, men jag kommer att bära vit hatt den här gången. Jag lovar.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Re: 11 anmälda

Okej. Jag är med. Kan inte motstå.

:gremsmile:

/B, vars akademiska karriär vi ska orda lite om.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: 11 anmälda

Halvtand klart du ska vara med. Nu är ju till och med Basenanji med.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: 11 anmälda

Feuflux said:
Är det någon som har kollat med tidigare deltagare ifall de är intresserade? Med tanke på att många inte håller koll på detta forum.

Nej jag har inte gjort ett sånt ryck, men nu kom jag på vad jag glömde skriva i mitt förra inlägg...

Den här veckan inklusive helgen har jag massa för mig så spelet startar tidigast 18e oktober. Ingen panik än mao.
Damn, jag skulle verkligen vilja testa... Fast jag är en osäker jävel. Strök min anmälan just för att jag inte vet om jag vet hur man gör (fast jag kollat in länkar mm), och vill såklart inte göra bort mig eller sabba något. ... Beslutsångest.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: 11 anmälda

solvebring said:
Feuflux said:
Är det någon som har kollat med tidigare deltagare ifall de är intresserade? Med tanke på att många inte håller koll på detta forum.

Nej jag har inte gjort ett sånt ryck, men nu kom jag på vad jag glömde skriva i mitt förra inlägg...

Den här veckan inklusive helgen har jag massa för mig så spelet startar tidigast 18e oktober. Ingen panik än mao.
Damn, jag skulle verkligen vilja testa... Fast jag är en osäker jävel. Strök min anmälan just för att jag inte vet om jag vet hur man gör (fast jag kollat in länkar mm), och vill såklart inte göra bort mig eller sabba något. ... Beslutsångest.
Klart du ska vara med, det enda man kan 'göra bort sig' på är att gå ut och tala om att man är varulv/skurk/maffia men annars så finns det inget som är fel.

Och sen så brukar alltid de vana spelarna drälla ur sig en hel del tips och saker att tänka på när man spelar.

Så jag säger ge det en chans. :gremsmile:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Re: 11 anmälda

Jag håller med Vic, det finns inget "göra bort sig" egentligen.

Såklart att du ska vara med! Du kommer hajja hur man gör när spelet väl börjar, var så säker.


Kul att ha dig med, säger jag! :gremsmile:

/Basse
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
12 stycken anmälda

Då är vi 12 stycken.
01: Måns
02: krank
03: Persson
04: NilsH
05: Vicotnik
06: Hellzon
07: Brynolf
08: Anthraxus
09: Lukas
10: Vimes
11: Banarok
12: Basenanji
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: 12 stycken anmälda

Vicotnik said:
Då är vi 12 stycken.
01: Måns
02: krank
03: Persson
04: NilsH
05: Vicotnik
06: Hellzon
07: Brynolf
08: Anthraxus
09: Lukas
10: Vimes
11: Banarok
12: Basenanji
Börjar du redan nu smila in dig genom att göra listor? Jag antar att du redan räknar med att bli varulv igen, alltså... :gremwink:

Jag önskar dig och er andra cowbojsare lycka till!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: 12 stycken anmälda

Jupp :gremsmile: om jag inte blir ond igen så blir det ju jobbigt att motivera ett namn byte till: Vicotnik den Onde.
Men ärligt talat så är jag väldigt taggad på att sätta igång att spela.

Du ska inte vara med då Bearnie?
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Re: 11 anmälda

solvebring said:
Damn, jag skulle verkligen vilja testa... Fast jag är en osäker jävel. Strök min anmälan just för att jag inte vet om jag vet hur man gör (fast jag kollat in länkar mm), och vill såklart inte göra bort mig eller sabba något. ... Beslutsångest.
Klart du ska vara med!
Det enda du behöver göra är att låta som en osäker fjortistjej som ältar med sina kompisar om pojkvännen vill göra slut eller ej i löjligt långa forumstrådar som ingen ändå hinner läsa för att sedan bestämma dig och rösta ut någon som i ett Robinson-öråd.
(att använda punkt är överskattat)

Om du har beslutsångest passar du bara bra in bland de andra dysfunktionella varulvspelarna. :gremsmile:
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: 12 stycken anmälda

Vicotnik said:
Du ska inte vara med då Bearnie?
Nä, har'nte tid.

Det vore naturligtvis jäkligt skoj, men för en gångs skull har jag självdisciplinen att tacka nej.
 

Halvtand

Warrior
Joined
13 Oct 2008
Messages
250
Location
six feet under.
Re: 12 anmälda

01: Måns
02: krank
03: Persson
04: NilsH
05: Vicotnik
06: Hellzon
07: Brynolf
08: Anthraxus
09: Lukas
10: Vimes
11: Banarok
12: Basenanji

Får inte tummarna ur för att ta ett beslut:
01: Halvtand
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: 12 anmälda

Kom igen halvtand, du vet att du vill. :gremsmile:
 
Top