Nekromanti WESTERN Warulv - Intresseanmälan

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
Re: Fjorton fördömda

Tyvärr så måste jag ta beslutet att inte vara med. Jag är visserligen ledig i typ en vecka nu men efter det så flyttar jag samt att en ny kurs börjar så jag har ingen aning om hur mycket tid jag har över i början av november.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,978
Location
Linköping
TIDSPLAN

Okej, dags för en liten tidsplan. Så här tänkte jag mig:

* Skickar snart ut pm till alla anmälda med en koll om ni fortfarande vill delta.
* Deadline på att svara på det pm:et eller att anmäla sig (om man inte är en av de 16 anmälda) är på onsdag 21:30.
* På torsdag (28 oktober alltså) 21:30 drar vi igång!

Rundorna kommer att avlutas måndagar och torsdagar 21:30.

Kommentarer på det?
 

Craygh

Swordsman
Joined
13 Oct 2004
Messages
771
Location
Umeå
Re: TIDSPLAN

Lagom privilegierad man känner sig. Kan ni förstå att han den där fluxen, när han upptäckte att jag inte läst mitt PM, skickade ett MAIL till mig?

Jag får alltså MAIl med inbjudan till orgier av awesome. Mycket härligt.

Och yes, jag är på. Duh.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Jag kan tänka mig att hoppa på, bara jag inte hamnar i samma lag som krank, han tog så effektivt kål på mig sist jag spelade. :gremcrazy:

//erik. om plats finnes kvar vill säga.
 

Zebulon

Swordsman
Joined
19 Aug 2008
Messages
461
Location
Helsingborg
Hrm.
Westerntema?
Som ni nog förstår är jag extra svag för just westerntema.
Jag har extremt ont om tid, hinner inte ens hänga på wrnu speciellt mycket längre.
Det här vill jag ju dock inte missa.

Det är svårt men jag hoppar på!

I övrigt kommer det bli intressant med många nykomlingar. Teorierna lär spreta och vara svåra att punktera/konfirmera.
Vi saknar ju också en del veteraner som vanligtvis brukar föra kusligt bra resonemang. En del finns kvar så dom lär lusläsas.

Det skall också bli mycket roligt och spännande att se hur Feu har lagt upp det den här gången!

Eftersom jag var elaking förra gången lär jag vara ärlig bybo detta spel.
Kom ihåg det!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,978
Location
Linköping
Då är vi uppe i 19 anmälda. Kul!

Har (enligt startinlägget) skickat ut pm till alla anmälda med en koll att intresse kvarstår för spel. Undantaget är ni tre sist anmälda (Craygh, Lindenius och Zebulon) då jag utgår från att ni inte tänker ångra er direkt efter anmälan, samt Basenanji som bekräftade sitt deltagande innan jag hunnit skicka pm:et. :gremsmile:

Vi startar alltså spelet nu på torsdag.
 

Dum Panda

Warrior
Joined
16 Jun 2008
Messages
232
Rädd att jag kommer göra bort mig i spelet men här kommer en sen anmälan i alla fall :gremsmile:.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Som jag svara Sovebring tidigare i tråden, det går mer eller midnre inte att göra bort sig, det skulle i så fall vara att man ställer sig och skriker ut att man är Varulv/Maffia för full hals. Så det är bara onödigt att vara rädd för att göra bort sig, för det är som sagt näst intill omöjligt.

Hur som heslst, välkommen in i de paranoidas värld.
 

Craygh

Swordsman
Joined
13 Oct 2004
Messages
771
Location
Umeå
Zebulon said:
Hrm.

Eftersom jag var elaking förra gången lär jag vara ärlig bybo detta spel.
Kom ihåg det!
Ah-hah!

Du vet redan nu att du kommer bli onding och vill börja lägga ut smokescreen? Hmm? Hmm?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,386
[Här hade jag tidigare skrivit ett inlägg där varje mening innehöll minst tre superlativ och avslutades med utropstecken. Vart annat ord var på grund av mina febrigt entusiastiska fingrar felstavat. Jag är VÄLDIGT entusiastisk över att att det blir varulvsspel igen, och vill redan på förhand lyfta på hatten och tacka Feuflux!]
 

Zebulon

Swordsman
Joined
19 Aug 2008
Messages
461
Location
Helsingborg
Nä, det vet jag ju inte men vad är oddsen för att jag skall vara det en gång till?
Först var det ju 30% och att jag skall vara det en gång till måste ju typ vara typ 30% av det.
Det är alltså ca 90% chans att jag är bybo.

Jag menar bara att det är jävligt bra för er andra att veta att jag med betryggande säkerhet är bybo!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,978
Location
Linköping
Kul! 20 anmälda med Pandan så porten är stängd nu.

Och jättekul med all upplagrad entusiasm ni kommer med!

Saknar 2 bekräftningar i nuläget så vi blir minst 18.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Zebulon said:
Nä, det vet jag ju inte men vad är oddsen för att jag skall vara det en gång till?
Först var det ju 30% och att jag skall vara det en gång till måste ju typ vara typ 30% av det.
Det är alltså ca 90% chans att jag är bybo.

Jag menar bara att det är jävligt bra för er andra att veta att jag med betryggande säkerhet är bybo!
Jag har alltid beundrat personer som är bra på matte och sannolikhet. :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:
 

Zebulon

Swordsman
Joined
19 Aug 2008
Messages
461
Location
Helsingborg
Åja...
Snabba, grundlösa anklagelser?
Typiskt banditbeteende!

Dig får man med andra ord hålla ögonen på...
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Im in!

Sorry glömde att svara direkt när jag läste det och har haft lite fullt upp.

Vet dock inte om jag kommer ha såpass mycket tid övers som varulvsspelande faktiskt kräver men jag ska göra mitt bästa för att få tiden att räcka till.


-Dessutom vet ni väl alla att de som kommer sist alltid är snälla bybor.

/Poseur Är bybo. :gremgrin:
 
Top