Nekromanti Western IV på tryck!

andersb80

Veteran
Joined
4 Sep 2008
Messages
124
Tack! Åskfågeln skulle behöva en ny, modern och up to date hemsida där sånt här lätt kan hittas. Måste finnas någon bland alla nördar i rollspels Sverige som kan fixa en utan större bekymmer :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
andersb80;n170150 said:
Tack! Åskfågeln skulle behöva en ny, modern och up to date hemsida där sånt här lätt kan hittas. Måste finnas någon bland alla nördar i rollspels Sverige som kan fixa en utan större bekymmer :)
+1 på detta!
Tror faktiskt jag läst att det är planerat!
Hoppas på ett eget Åsfågeln/Western forum på sidan med.. Blir så mkt bättre när man kan ha en riktig struktur och "undermappar" att diskutera olika aspekter av spelet!
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,411
Location
Umeå
Blir galen, har paket från åskfågeln på nästan 5kg liggandes på sorteringscentralen här i Umeå. HUR LÄNGE SKA DOM SORTERA?
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,411
Location
Umeå
Jepp från ringrostig, ringhals Ringholm eller vad de nu heter. Sen kan man följa paketets färd genom riket. Otroligt spännande. Nu ligger mitt på Ica och bara väntar på mig :)
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Ugh... Jag får vänta ytterligare två veckor på att Tove och Anders skickar paketet och sedan ytterligare en vecka eller två på att det kommer fram. Nackdelen med att bosätta sig på en annan kontinent. Fördelen är att jag lyckades övertala dem om att fixa fler rollspel åt mig i paketet. Det blir lite fraktkostnad, men det är det värt. Also, can't wait to see grejerna jag har skrivit! Så spänd på hur hästarna blev i tryck!
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Tsianphiel;n170340 said:
Så spänd på hur hästarna blev i tryck!

Jag vill inte spoila för dig, men hästarna blev fantastiska i tryck, liksom allt annat! :)
Ser fram emot att läsa en kaskad av äventyr och artiklar av dig i Fenix när du inspirerats av hur galet snyggt och bra Western blev!

Såg att du skrivit kapitlet om sjukdomar också, både detta och hästreglerna är grymt bra kapitel!
Det är bara en sak jag saknar: Sårinfektioner! Från vad jag förstått var en kula i magen bland de värsta skadorna man kunde råka ut för just pga risken för påföljande infektion. Fast detta kanske egentligen hör hemma under kapitlet "skador"..? Oavsett intressant att höra om du har någon input!
 

Tsianphiel

Swordsman
Joined
11 Jul 2007
Messages
419
Location
Edmonton
Inkognito;n170356 said:
Sårinfektioner! Från vad jag förstått var en kula i magen bland de värsta skadorna man kunde råka ut för just pga risken för påföljande infektion. Fast detta kanske egentligen hör hemma under kapitlet "skador"..? Oavsett intressant att höra om du har någon input!
Japp, infektioner hamnar under skador. Jag är mer av virus och bakterie-typen och vet inte så mycket om sårinfektioner. Fråga mig om mjältbrand istället :p
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
Zoth-Ya;n170256 said:
Blir galen, har paket från åskfågeln på nästan 5kg liggandes på sorteringscentralen här i Umeå. HUR LÄNGE SKA DOM SORTERA?
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,411
Location
Umeå
Har bara fått via mailen.
Böckerna ligger nu framför mig. Jäkla fina grejer.
Tyvärr var inte allt jag beställt med. Hade beställt ett gäng ensamma Vargen miniaturer, får väl hoppas dom kommer senare. Har så jag klarar mig i alla fall :)
 

Klingonsylt

Swordsman
Joined
28 Sep 2005
Messages
480
Location
Umeå
Hmmm hade hoppats jag skulle få det i veckan, men eftersom jag inte sett nåt mail ännu lär det väl dröja ett par dagar till :sad:
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Inget mail här heller. ???? Ser dock med spänd förväntan fram emot paketet.
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Kul att du gillar det:) Den sista omgången med standardutgåvan av Western gick iväg igår (se bilden). Marshal och andra deluxeutgåvor gick tidigare i veckan. Så snart ska alla ha sina böcker.

/Anders & Tove

 
Top