Nekromanti Western IV på tryck!

KnightVision

Veteran
Joined
19 Nov 2001
Messages
140
Location
Uppsala
Jag får också vänta på mitt till långfredagen då jag får upp ett par göteborgare på besök. De kommer sedan stanna och spela Western hela påskhelgen :)
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,410
Location
Umeå
Vet vi när böckerna börjar skickas ut till oss som inte hänger i Göteborg, är nog ganska säker på att svaret är nästa vecka men jag vill också skriva i den här tråden :)

Ska bli jäkligt kul att få böckerna.
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Nu när jag vet att allt är fixat så är jag lugn som en filbunke, men också uppspelt att få hålla i och lukta på mina special edition böcker! Kommer inte ihåg vilken av alla editioner det var men det var den man kunde beställa innan crowdfundern :)

Oavsett ska det bli grymt nice att få böckerna!
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Zoth-Ya;n168389 said:
Vet vi när böckerna börjar skickas ut till oss som inte hänger i Göteborg, är nog ganska säker på att svaret är nästa vecka men jag vill också skriva i den här tråden :)

Ska bli jäkligt kul att få böckerna.

Jag vill minnas att jag läst "veckan efter påsk", det borde innebära att böckerna börjar dyka upp i nästa vecka. De lär ju inte tjuvhålla på dem längre än nödvändigt i det här läget! :D
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Är det någon som har koll på detta förresten:
Förköpare/crowd fundare etc. får ju äventyret "En ömfoting steg av tåget". Men kommer detta senare? (Tittat på Åskfågelns Facebook där det inte nämns..)
Däremot nämns konventsscenariot "Det torra landet", men detta tror jag är något "extra" som inte ingått i något förköp/crowdfunder"..? (Men som går att köpa på Gothcon! :D )
 

Luftslottet

Warrior
Joined
15 Oct 2014
Messages
222
Någon som vet om man behöver betala inträde om man bara skall hämta böckerna på Gothcon?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Luftslottet;n168464 said:
Någon som vet om man behöver betala inträde om man bara skall hämta böckerna på Gothcon?
Ska du inte spela eller delta i arrangemang, utan bara drälla runt (och eventuellt köpa stuff) så behöver du inte betala inträde.

GothCon said:
Avgifter för turneringar och arrangemang kan tillkomma. För att lämna in varor eller delta i budgivning på auktionen krävs att man betalat inträde till konventet. Är du bara nyfiken och vill gå runt och titta, utan att övernatta eller delta i något spel eller någon tävling, är det gratis.
Sås.
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Collectors Point har böckerna i butik nu såg jag!
Är det någon som fått pdf:en på sista boken än?
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Drey;n168469 said:
Collectors Point har böckerna i butik nu såg jag!
Är det någon som fått pdf:en på sista boken än?
Jag har fått Rollpersonen + Regelboken på pdf. Men jag hoppas verkligen inte att jag har fått SISTA boken! ;)
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Trevligt!

Kanske man kan hämta ut sitt ex på GothCon..? (Verkar ha något jox med mitt IGG-konto, påstår att jag inte har deltagit)

Edit: NVM mitt fel. :)
 

Illitoreth

Veteran
Joined
21 Dec 2014
Messages
4
Jag måste säga att det här nog är något av det snyggaste jag sett i rollspelsväg! Tyvärr fick jag utöver att jag faktiskt skulle jobba idag, två anledningar till att jag inte kunde ta med mig böckerna och sträckläsa på arbetstid. Jag var tvungen att ta med mig hunden till kontoret samt att sambon tycker att jag redan har varit osocial som det är på hemmaplan.

Tough luck (för hennes del)! Det blir nördande hela påskhelgen i alla fall.

Snyggt Anders & Tove, ni har gjort ett fantastiskt jobb!

P.S.

Det är verkligen något speciellt med fysiska böcker i handen. Grymt!
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Hämtade ut böckerna idag. Det var en närmast religiös upplevelse! ;)

De tryckta böckerna överträffar alla förväntningar. Riktigt bra gjort Anders, Tove och inte minst Lukas!
 

viggo

Veteran
Joined
14 Jan 2009
Messages
46
Sjukt nöjd med böckerna och särskilt att jag lyckades knipa sista Deluxe exemplaret
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Minimoni: Det är bara de som köpt i butik eller som hämtat på GothCon som fått sina än.

Det verkar ha blivit fel enligt deras Facebooksida, butik som fått sina böcker inför releasen som är nästa vecka har redan börjat sälja dem.
Jag förstår också att de inte gör något åt det då de är deras största kunder och affärerna annonserar. Jag hade heller inte gjort en något åt det. Jag tror de är lika ledsna över det(och om än mer) än vad vi är.

Jag har fått mina pdf:er och efter att snabbt tittat igenom den kan jag bara konstatera att det här kommer bli kul! Riktigt kul!
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Drey: Jepp jag vet att butikerna begick ett misstag så det är ok :) gör dock inte att jag längtar mindre!!! :)

Men nu är det med glädje eftersom jag vet att det inte är långt kvar innan jag har böckerna!
 
Top