Nekromanti Western IV på tryck!

Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Nu är det dags – Western IV ligger hos tryckeriet! Lagom till påsk kommer de båda grundböckerna Rollpersonen och Regelboken, samtidigt som vi släpper Rollformulärsblock och de två äventyren En Ömfoting Steg av Tåget och Det Torra Landet.

För att fira att det blivit av får alla som förhandsbeställer av oss senast den 14/3 det tryckta äventyret En Ömfoting Steg av Tåget. Det är tryckt i fyrfärg med personkort och kartor som handouts på tjockare papper. Efter den 14/3 går det inte längre att få tag på (annat än i de få lyxutgåvor som finns kvar av Western IV).

Vi tänkte även ge alla som förbeställer fram till den 14/3 en bonus – även ni kommer att få pdf-filer på de grundböcker ni har beställt. Dock ber vi redan nu om ursäkt. Vi kommer inte att hinna börja skicka ut slutversionen av Regelboken till alla som förhandsbeställt riktigt ännu. Vi har flera saker kvar som måste gå till tryck inom de två närmsta veckorna, så vi ber om ert tålamod lite till.

Du kan beställa Western IV i vår webbutik:

http://www.åskfågeln.se

Don’t be a stranger,

Tove & Anders
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Bästa nyheten på länge!!

Den 20:e blir det Sanningens pris och sen kör vi igenom ett äventyr i månaden! Ska bli skoj som attan!
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,323
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Nu har jag läst de färdiga pdf-filerna och kan bara säga det jag sagt tidigare, snyggaste rollspelsprodukterna jag sett, Jorges kanske delar på första platsen men wow vad snyggt och inspirerande skrivet det är.

Jag vet att jag högljutt har klagat på förseningar och liknande, men om pdferna är rent silver så kommer den tryckta boken vara guld!

Grattis Åskfågeln, ni har gjort western snyggare och mer matigt än i alla fall jag trodde var möjligt. Passar dessutom i dessa tider då politiken i USA är lika underhållande som en bra western film! :)
 

Phelan

Hero
Joined
21 May 2002
Messages
1,397
Location
Umeå
En förvirrad fråga - jag beställde Sixshooter Edition för länge sen, crowdfundad. Får jag också "En ömfoting steg av tåget" i tryckt format med handouts osv?
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Phelan;n163802 said:
En förvirrad fråga - jag beställde Sixshooter Edition för länge sen, crowdfundad. Får jag också "En ömfoting steg av tåget" i tryckt format med handouts osv?
Visst får du det. Alla som har beställt paketet med båda böckerna fram till den 14 mars får bonusäventyret. Därefter går äventyret på tryck och vi trycker bara så många ex som har förhandsbeställts.

/Anders & Tove
 

andersb80

Veteran
Joined
4 Sep 2008
Messages
124
När ni skriver beställt båda böckerna så gäller det även om man betalade för dom genom Kickstartern?
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
andersb80;n163849 said:
När ni skriver beställt båda böckerna så gäller det även om man betalade för dom genom Kickstartern?
Absolut. Det spelar ingen roll när du beställde dem eller vilken version du beställt. Har du köpt både Rollpersonen och Regelboken före den 14 mars får du bonusäventyret "En Ömfoting Steg av Tåget" och pdf:er på böckerna.

Pdf:erna kommer inte att ingå efter den 14 mars. Det är en bonus till alla er som förbeställt och väntat tålmodigt på att spelet ska komma.

/Anders & Tove
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Jag ser mycket fram emot den sista pdf-filen (regelboken) och Marshal Edition-böckerna och hoppas för er skull att ni får behålla hälsan framöver. Ni tycks ha fått utstå oerhört mycket elände och förtjänar både lugn och ro för kropp och själ.
?
 

Huggsnok

Veteran
Joined
7 Jul 2011
Messages
26
Mycket härlig nyhet. Hur ser nu kalendern ut med resterande böcker vad avser släpp?

Nyfiken som man är... :rolleyes:
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
...dessutom blev man ju sjukt sugen på att skriva ut lite av formulären som man bara fick ett smakprov på i regelboken! :D

Kommer dessa upp på hemsidan så småningom (ingen stress! ;) )
Får man med dem med boken?
Kommer man att kunna köpa dem löst, på samma sätt som rollformulären?
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Det känns helt overkligt!
Tyvärr blir det upphämtning först på fredagen för egen del, men jag gläds med er som får ert ex redan imorgon! :)
Självklart ett Western-spelmöte inplanerat på lördagen! (hemmavid alltså..)
 
Top