Nekromanti Werewolf: the Masquerade (Runda 3)

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
unfair said:
Kanske ska börja lägga röster också förstås.
Visst ja, rösta måste jag ju göra. Ja rösten på Stövelkatten sitter som gjuten. Jag hoppas verkligen att han är ulv nu för är han bybo så är hans "försvar" under all kritik. Jag är bra mycket mindre osäker inför denna rösten än då !Paxen och KK röstades ut.

Röst: Stövelkatten
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
unfair said:
Tyr said:
unfair said:
Nu börjar det kännas som att folks energi tar slut och aktiviteten sjunker. Håll det uppe nu byn så att vi vinner den största segern! Jag tycker att vi måste komma överens om hur vi ska lägga våra sianden denna runda så att vi har något att gå på nästa runda. Jag som inte har varit med så länge vet inte riktigt hur ni gjorde tidigare men hur gör vi denna gången tycker ni?
Första gången så fick folk välja själva och sedan motivera. Andra gången så försökte Vimes få alla till att sia samma person, den misstänkte varulven Stövelkatten. Det lyckades halvt om halvt. Jag kan potentiellt se en sak vi kan lära oss från siandet, och då behöver vi koncentrera våra sianden på en eller två av våra mest misstänkta ulvar.
Ok, något förslag på vem jag ska sia? Jag har lovat spela brädspel och grilla med lite folk i kväll men jag tror att jag kommer ha internettanslutning där, inte säker däremot så jag vill skicka in min förmåga nu. Sia Möller?
Tja, kör på någon du misstänker som ulv. Om du inte hunnit bilda dig en uppfattning så måste du verkligen göra det så snart som möjligt nästa runda. Vill du ha ett namn så tror jag xyas kan vara en bra kandidat att sia.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,592
Hallå, jag är uptagen med r ollspel i Örebro idag så jag kommer inte kunna närvara som vanligt.

Men vem ska sias?

Och så röst: röst: Stövelkatten
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Basenanji said:
Hallå, jag är uptagen med r ollspel i Örebro idag så jag kommer inte kunna närvara som vanligt.

Men vem ska sias?
Det är bara jag som kommit med någon form av åsikt i frågan. Sia xyas, och titta in senare för att se om byn har kommit fram till något.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Tyr said:
Basenanji said:
Hallå, jag är uptagen med r ollspel i Örebro idag så jag kommer inte kunna närvara som vanligt.

Men vem ska sias?
Det är bara jag som kommit med någon form av åsikt i frågan. Sia xyas, och titta in senare för att se om byn har kommit fram till något.
Jag hade tänkt att inte sia xyas... Men jag tycker att ni andra ska sia xyas.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Recca said:
Tyr said:
Basenanji said:
Hallå, jag är uptagen med r ollspel i Örebro idag så jag kommer inte kunna närvara som vanligt.

Men vem ska sias?
Det är bara jag som kommit med någon form av åsikt i frågan. Sia xyas, och titta in senare för att se om byn har kommit fram till något.
Jag hade tänkt att inte sia xyas... Men jag tycker att ni andra ska sia xyas.
Eller okay då.. Jag kan inte tänka.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
unfair said:
Då jag som sagt inte varit med tidigare rundor så vad är det som gör Måns grön? Och vilka mer tycker du är gröna?
Måns är grön eftersom han och Lu-kaazh gillrade en fälla och på så vis rotade ut !Paxen. Rent allmänt har Måns också spelat bra som bybo, även om han aktivitet varit sisådär.

Jag tycker det verkar skitdumt att jag siar mig själv så jag väljer i hemlighet och motiverar mig sen nästa runda. Ni andra får såklart sia mig - det finns meriter i den planen.

Tyvärr kommer min aktivitet i resten av denhär rundan att dala. Kanske hinner titta in någon gång mer men jag tillbringar kvällen på annat håll än här. Det är ju trots allt nationaldag.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Jag ber om ursäkt för aktiviteten idag, familj etc...

Jag siar Möller nu. Han har absolut spelat upp sig men det finns en hel del på honom och han är för mig en bra kandidat för nästa utröstning.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Ja, den här deadlinen lär ju bli spännande (inte).

Jo visst blir den spännande, för jag känner på mig att jag kommer nattmördas denna natten.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Tyr, finns det någon anledning för dig att inte outa din förmåga innan deadline?

Jag siar Möller. Det verkar vara det närmaste konsensus vi kommer.

Röst: Stövelkatten för tydlighetens skull.

Go Village People!
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Vimes said:
Tyr, finns det någon anledning för dig att inte outa din förmåga innan deadline?
Det ger varulvarna mer än vad det ger byn. Samt att det inte är något som byn skulle sakna. Jag tror vi har klarat oss alldeles utmärkt utan den. :gremsmile:
 
Top