Vimes
Gallerix
Det mesta i beskrivningen tycks stämma men jag har inte loggat in på Polytopia på över ett år. Så jag är iaf inte aktiv just där![]()

Vem fan är det vi spelar mot!?
Det mesta i beskrivningen tycks stämma men jag har inte loggat in på Polytopia på över ett år. Så jag är iaf inte aktiv just där![]()
Aha!
Ingen som vill pakta mot den djupt korrumperade TantRagnar? Tillsammans kan vi bringa björnkulten på fall!![]()
Givet! Död åt den falska björnkulten!
Inga problem med mina grannar. Har inte sett till annat än svärdsmän vid mina gränser, men tackar för att Vengir lämnar mig i fred.
Så kan det gå. Vi har inga anspråk på annat än vårt Zebazi-territorium.Olycklig incident utanför vår huvudstad. Håll dig bara i från Vengirska territorialvatten så slipper du ytterligare HÄMND
Så kan det gå. Vi har inga anspråk på annat än vårt Zebazi-territorium.
Hoppsan @Tant Ragnar var det där din stad?Den verksr fin och välskött! Kanske borde jsg behålla den?
Vad är oddsen för vapenvila om du får kullen?Jobbigt att ligga så våldsamt sist och med så ilsken granne. Tänk vilket stillsamt liv vi kunnat kunnat leva Ragnar om du bara låtit mig ha kvar Gorxas.
Är den lilla kullen värt allt björnblod?
Vi har pratat med folket i den förtjusande lilla staden ”Buørø”. Här återges samtalet i sin helhet, håll tillgodo.den ena grannen ockuperar oprovocerat våra hamnar,