Om du inte positionerade dina svekfulla jättar så uppenbart fientligt så hade det inte behövts!De svekfulla imperiuserna under Darth @Xyas ledning har huggit mig i ryggen!
Om du inte positionerade dina svekfulla jättar så uppenbart fientligt så hade det inte behövts!
Jag har hört att jättar bekämpas medels katapult!Mina svekfulla jättar har fan inte gått mer än ett steg från min svekfull huvudstad!
HÄMNDJag tror det är dags för en utjämning i städer @Leon . Jag kan inte undgå att lägga märke till att marken under Cthdis är vackert Zebazi-beige. Vi har också hört rapporter om att Zebazi I staden blivit illa behandlade av Vengir. De utsätts för glåpord och får huka sig i gränderna. Ja vi har nåtts av rapporter om att de fruktar för sina liv till och med.
Zebazi är ett fredligt folk, det kan alla intyga, men när våra medborgare hotas till livet även i en grannes stad, har vi inget val. Vi måste kliva in för att återställa Zebazi-freden. Den kärlek mellan folken som är vårt kännemärke. Jag är säker på att ni förstår.
Så vi kommer med kärlek och hoppas inte detta lägger hinder för fortsatt bra relationer våra folk emellan.
Det är ju mer rättvist med 3 städer var eller hur.
Eftersom våra ”fredliga” grannar behagar placera katapulter och jättar på gränsen så ser vi oss ju nödgade att undersöka vad mer offensova trupper som ansamlas i vår riktning. Om spionerna sedan dessutom kan fungera som avskräckning så att yadakk inte glömmer sina uråldriga avtal så är der bara en bonus.Oh mäktige @Xyas vi Yadakkier som alltid varit er fredlige granne och alltid prisat freden ser tacksamt på hur ni osjälviskt hjälper till att försvara våra gränser genom att placera avskräckande trupper där.
Men spioner har vi egna av så slösa inte dem på Yadakkiernas ofruktbara marker, utan sätt dem i sådana där stiliga och snabbgående roddbåtar så de får upptäcka resten av världen.
![]()