Nekromanti Varulvsspelet - Klassikern - Runda 2

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,376
Jösses... Det jag skrev var att ni får ha ett bättre case än attjag läser snabbare än er. Men really, håller vi på att rösta ut Cassius nu? Är han ulvtycker jag det finns en del intressanta kopplingar att göra.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,376
Lägg nerdet här KK. Har siaren siaygon annan än den vi hänger som ulv ska han säga till, annars är det onödigt. Och han ska verkligen inte skita ur sig det ur det blå.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Vimes said:
Jösses... Det jag skrev var att ni får ha ett bättre case än attjag läser snabbare än er. Men really, håller vi på att rösta ut Cassius nu? Är han ulvtycker jag det finns en del intressanta kopplingar att göra.
Jag tycker Konrad och jag har hittat lite kul grejer på dig tidigare.

Men jepp, Cassius har nu 7 röster om jag inte har fel.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Brynolf said:
Vimes said:
Jösses... Det jag skrev var att ni får ha ett bättre case än attjag läser snabbare än er. Men really, håller vi på att rösta ut Cassius nu? Är han ulvtycker jag det finns en del intressanta kopplingar att göra.
Jag tycker Konrad och jag har hittat lite kul grejer på dig tidigare.

Men jepp, Cassius har nu 7 röster om jag inte har fel.
Om R.J´s ofetade röst räknas.

Håller tummarna!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,376
Dudes, jag är lite lagom packad i ett tält. I en skog i norra västmanland, rätt kasstläge att börja leta.

Men spontsntkommer jag vilja hänga OBD om Cass ärbybo,är OBDbybo vetetusan. Enav dessa borde rimligtivs vara en fuling.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,376
Och sen va: jag vet påen höft vad ni har skrivit.jag frågade vad ni hittat, för jag ser inget.
 
Top