Re: Röster
Ajust, det här slog mig på toa: Om Basse är informationsbärare och nu har breadcrumbat att han sitter på information borde han ju kanske komma ut med den innan slutet på rundan så inte Överklassen/DTF* hinner döda honom med den informationen. Men jag förutsätter att han är erfaren nog att avgöra det själv - jag påstår inte att jag vet vad han sitter på för förmåga/info (men jag har teorier).
*) Om nu DTF dödar folk på studs. Det varierar ju.
Rising said:Basenanji tycker jag är i det närmaste helt grön, men jag undrar varför han väntade så länge med att berätta att vi skulle akta oss för att claima raser. Å andra sidan har jag en känsla av att det är bäst om vi lämnar den frågan därhän. Jag vill inte pressa honom om det.
Ajust, det här slog mig på toa: Om Basse är informationsbärare och nu har breadcrumbat att han sitter på information borde han ju kanske komma ut med den innan slutet på rundan så inte Överklassen/DTF* hinner döda honom med den informationen. Men jag förutsätter att han är erfaren nog att avgöra det själv - jag påstår inte att jag vet vad han sitter på för förmåga/info (men jag har teorier).
*) Om nu DTF dödar folk på studs. Det varierar ju.