Nekromanti Varulvsspel:UA - Andra drinkrundan

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Ersättare

Om du inte har något emot det; fine. (Jag skulle personligen egentligen föredra om någon annan ersatte, som inte visste vad Pilzeman's roll hade för ras och förmåga, men det där är en sådan sak som vi ju inte kan säga utan att framstå som skurkar, så det känns som att jag skjuter mig i benet när jag föreslår en sådan sak - även fast jag tror att det hade varit bättre för spelet)

Om du däremot har problem att hitta en ersättare så är det väl utmärkt att Pilze får hoppa in igen. Han kan ju inte sitta på *alltför* mycket metainformation.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Re: Ersättare

Kan tillägga själv att den information som jag vet att jag har, men som Hellzon vad vi vet inte har vad gäller den döda rollen Pilzeman: Ras, förmåga, alkoholtålighet, drinkval runda 1. Jag kan naturligtvis inte spela som om jag inte vet detta, men jag kan hålla mig från att avslöja det.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Re: Ersättare

På en skala från 1 till 5 så är det ungefär "lögn i helvete" att hitta ersättare. :gremsmile:
 

Glom

Veteran
Joined
8 Feb 2010
Messages
136
Location
Kungsladugård, Västergötland
Re: Ersättare

Skumt med ersättare men rätt kass att ha kvar någon som alla kan rösta på, eftersom han på Robinson-manér längtar hem.

Om spelkonstruktören tycker dte är OK så tycker jag det med. In med honom.
 
Top