Nekromanti [Varulvsspel] Maffia i Ankeborg Runda 2

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Re: En titt på !Paxen

Brynolf said:
Arvidos MC said:
xyas said:
Andersson said:
Jag kom på en sak till att analysera nästa runda - hur många av de som hängde honom trodde att xyas var en ulv, och hur många röstade p g a hans informationsvägran / Pastor Vimes stränga blick.
Det här borde ni alla svara på innan den här rundan är slut faktiskt. Det om något är mitt tips nu i slutet.
I skrivandes stund så är Andersson, Mukwa, Möller, Stövelkatten, Brynolf, xyas och jag själv inloggade.
Ok, men du vill inte svara?
Öh, jag röstar ju inte på honom. Mao, jag tror han är bybo, men som du kan se i min lista så är jag också rädd för honom.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: En titt på !Paxen

!Paxen said:
Brynolf said:
Tänker avslöja sin "idé" om settingen förhoppningsvis redan runda 3.
Kan du vara snäll och länka till det inlägget där jag säger det, för jag kommer inte ihåg att jag sa en specifik runda, endast att jag vill vänta senare
Här!

paxen said:
Brynolf said:
Tycker att Arvidos ska gå ut med de två namn han säger sig kunna gröna. Senare påstår han sig tvärt om ha uppmanat honom att vänta med det. Det är inkorrekt.
Vill minnas att jag ville veta, men att jag tyckte det var bäst att vänta med det efter massoutningen. Vill du länka till det så att man kan se vad jag sa, då du verkar a hittat det inlägget?
Aj då, ber om ursäkt för den här frågan, jag missade faktiskt två viktiga bokstäver ("än") i din text här. Så det var ingen motsägelse. Mitt fel! Du sade aldrig att Arvidos borde ha gått ut med de två namnen.
 
Top