Nekromanti [Varulvsspel] Maffia i Ankeborg Runda 1

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Ja, men om jag räknat rätt så ligger det 4 röster på Xyas om Brynolf och jag röstar på honom. Då måste !Paxen bestämma, vill vi det? Jag vill helst se Xyas åka ut om inte byn vill se mig åka ut.

Ledsen att jag velar men jag trodde att det var lönlöst:

Röst: Xyas
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Mukwa said:
Ja, men om jag räknat rätt så ligger det 4 röster på Xyas om Brynolf och jag röstar på honom.

Ledsen att jag velar men jag trodde att det var lönlöst:
JAg vet att jag är oskyldig, jag är tveksam till Xyas

Röst:Xyas
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Eftersom jag är en av dem som, enligt vissa, i risken för att bli nattmördad (eller kanske till och med utröstad, det svänger ju en del nu) så vill jag göra detta inlägg om jag inte skulle vara kvar till nästa runda. This be the deathbed wishes of Anki Anka.

Om Lukas verkligen var en varulv så tycker jag ni ska pressa konrad hårt pga de scum tells han hade i drevet mot mig.

En annan sak också beträffande min förmåga/information. Dör jag så kommer ni veta vilken faktion jag tillhörde och kommer då retroaktivt att tro mig när jag säger att det är BRA för byn att det försvann ned i graven med mig. Ödsla inte tid på att spekulera och fundera på vad det var.




På ett personlig plan måste jag säga att detta har varit mitt roligaste varulvsspel hitintills. Tidigare har jag kört på en spelstil, delvis grupptrycksorsakad men mestadels mitt eget fel, som jag inte känt mig helt bekväm i. Nu känner jag att jag har hittat formen för att få ut maximalt ur mitt spelande. Till stor del beror detta på Arvidos, som med sin ortodoxa spelstil pushade mig till att ta steget ut och köra annorlunda än vad jag gjort tidigare. Så hatten av till dig för det.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Lu-Kaazh-drevet har förmodligen ulvar i sig då det är skapligt tyst och det finns 3 kandidater att rösta ut. de vill ju inte ha ut mig nu när det grönar folk och jag fortfarande ligger nånstans nere i bottenskrapet, så de valde nog snabbt Lu-Kaazh. gahh... hinner inte skriva ordentligt. Jag tror att Lu-Kaazh är grön. Xyas är scum.
 
Top