Nekromanti [Varulvsspel i höst] Mellanstadiedisco i Nora!

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Re: Måns!

I'm på.

Men ingen får sno min coola utklädningsidé.

:gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Hitintills intresseanmälda:
Arvidos MC
Konrad Konvalj
xyas
Lu-kaazh
Tyr
Björn den gode
slanfan
Dragonborn
Recca
Mukwa
Pix
Basenanji

12 stycken alltså. Att så pass många visat intresse redan lovar gott tycker jag.
 

shaithan

Warrior
Joined
8 Nov 2012
Messages
212
Location
Svergie
Är sjukt ivrig att få dra igång can't wait, me om någon av dem mer erfarna spelarna kan komma med en liten first time player tips'n'triks lista skulle det vara uppskattat då jag har försökt hänga med i det pågående spelet och fattat nada
:gremfrown:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Lira inte på Vimes eller Konrad för ens de har blivit bekräftade som bybor.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Vicotnik said:
Lira inte på Vimes eller Konrad för ens de har blivit bekräftade som bybor.
Ett annat bra tips är:
Ni behöver aldrig pressa mig, för om jag är ulv så lär jag avslöja mig själv ganska snabbt.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Lu-kaazh said:
Vicotnik said:
Lira inte på Vimes eller Konrad för ens de har blivit bekräftade som bybor.
Ett annat bra tips är:
Ni behöver aldrig pressa mig, för om jag är ulv så lär jag avslöja mig själv ganska snabbt.
sant Lukas är nog en av forumets sämsta ulvar.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Anmäler mig!!!

Undrar vad jag skall klä ut mig till. Vad är det egentligen femteklassare tittar på min sina vhs-tuber? Är Bacsktreet Boys fortfarande "inne"? Kan klä ut mig till en sådan då. De är väl typ som Beatles, men med kepsen bakofram?
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BsISfQAXE60"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/BsISfQAXE60" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

Om det är inläggstak funderar jag på att vara med.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Klart du ska vara med anth!

Larsson hade jag räknat med, gott att se det svart på vitt :gremsmile:

Dragonborn: det finns massor av tips och tricks. Antagligen kommer alla veteraner bomba dig med sådana när spelet startat, fast då vet du förstås inte vilka av veteranerna som är att lita på. Men grundtipsen är typ desamma oavseqtt vem som ger dem: ljug inte, motivera allt du gör, ta ställning och rösta på den du tycker är mest misstänkt.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Dragonborn said:
Ok, dåra?
tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Vicotnik said:
Dragonborn said:
Ok, dåra?
tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.
Med tanke på hur mycket du skriver i tråden verkar det nästan som om det finns en liten varulvsspelare som sitter där inne och skriker att han vill ut och leka. Ska jag skriva upp dig? :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Granny Smith said:
Vicotnik said:
Dragonborn said:
Ok, dåra?
tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.
Med tanke på hur mycket du skriver i tråden verkar det nästan som om det finns en liten varulvsspelare som sitter där inne och skriker att han vill ut och leka. Ska jag skriva upp dig? :gremsmile:
Nix kommer inte vara med och spela.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Vicotnik said:
Granny Smith said:
Vicotnik said:
Dragonborn said:
Ok, dåra?
tappat gnistan och orken för att orka med varulvsspel. Kanske kommer göra comeback någon gång i framtiden men som det ser ut just nu så orkar jag inte.
Med tanke på hur mycket du skriver i tråden verkar det nästan som om det finns en liten varulvsspelare som sitter där inne och skriker att han vill ut och leka. Ska jag skriva upp dig? :gremsmile:
Nix kommer inte vara med och spela.
komsi komsi
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Dragonborn said:
Är sjukt ivrig att få dra igång can't wait, me om någon av dem mer erfarna spelarna kan komma med en liten first time player tips'n'triks lista skulle det vara uppskattat då jag har försökt hänga med i det pågående spelet och fattat nada
:gremfrown:
Vad är ett varulvsspel?
Varulvsakademiens Ordlista

Det kan vara bra att läsa igenom. I de länkarna står hur vi spelar och vanlig terminologi som vi brukar slänga oss med när vi vill vara lite extra coola :gremsmile:
 
Top