Nekromanti [Varulvsspel i höst] Mellanstadiedisco i Nora!

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Tyr said:
Kånkel Kanalje said:
Granny Smith said:
Lu-kaazh said:
Det här låter som ett roligt fluff för varulvsspel och kombinerat med inläggstak så överväger jag att bryta mitt löfte om att aldrig spela varulvsspel igen.
Klart du ska vara med, Lukas!
Ja det är väl klart du skall vara med Lu-kaazh!
Ja det är ju klart som korvspad att du ska vara med Lu-kaazh!


Sedan så anmäler jag mig själv till liret. Preliminärt!
Härligt!

Nu kan ju inte Lukas banga. Då tappar vi ju två veteraner och det är ju inte bra. Kämpa!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Måns!

Hur kommer det sig att elake Måns inte anmält sig ännu?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Måns!

Jag kanske är med. Men jag ser gärna ett inläggstak på antal sidor text också om det är rimligt att kräva det? Mina armar alltså, de är inte friska än och jag känner på mig att inläggstaket kommer få K.K och mig själv att skriva superlånga inlägg istället.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Måns!

Recca said:
Jag kanske är med. Men jag ser gärna ett inläggstak på antal sidor text också om det är rimligt att kräva det? Mina armar alltså, de är inte friska än och jag känner på mig att inläggstaket kommer få K.K och mig själv att skriva superlånga inlägg istället.
Närå, jag kommer att vara rätt soft i det här liret. Har en tanke på att det här kan gynna mig inför framtida lir och få bukt med min mustiga spelstil.

Att ha inläggstak på antal tecken/sidor/whatävvers är för krångligt för alla inblandade. Kör bara Recca! Hoppa på tåget.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Re: Måns!

Kånkel Kanalje said:
Att ha inläggstak på antal tecken/sidor/whatävvers är för krångligt för alla inblandade. Kör bara Recca! Hoppa på tåget.
Jag vill bara passa på att anmäla avvikande åsikt. Det behöver inte bli krångligare än man gör det och jag tror att det kan vara en väldigt bra sak.

Sen ska förstås Recca vara med oavsett annars blir det ju inget roligt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Re: Måns!

Björn den gode said:
Kånkel Kanalje said:
Att ha inläggstak på antal tecken/sidor/whatävvers är för krångligt för alla inblandade. Kör bara Recca! Hoppa på tåget.
Jag vill bara passa på att anmäla avvikande åsikt. Det behöver inte bli krångligare än man gör det och jag tror att det kan vara en väldigt bra sak.

Sen ska förstås Recca vara med oavsett annars blir det ju inget roligt.
Angående tak på inläggslängden så tänker jag ha någon regel i stil med "skriv inte för långa inlägg för då kommer jag sätta maxlängden till 5000 tecken och det vill ni inte".

Det vill säga: det kommer inte finnas något tak på hur långt ett inlägg får vara, men jag kommer hålla koll (genom att automatiskt räkna alla tecken per tråd och slå ut det på antal inlägg, hamnar det på ett för högt snitt kommer jag införa en capp på inläggslängden).

Jag vill inte begränsa längden på inläggen (för det är jobbigt att hålla koll på), men om taket på antalet inlägg börjar resultera i att folk skriver värsta romanerna så faller ju hela idén att sänka tröskeln och då kommer jag göra något åt det.

---

Klart du ska vara med Recca!
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Måns!

Kånkel Kanalje said:
Mucus said:
Jag är på tror jag.
Sluta tro, bara gör.
Det är ju jättelångt fram i tiden, inte vet väl jag vad jag gör den 2:a september? Vet inte ens vad jag ska göra i helgen...
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Re: Måns!

Mucus said:
Kånkel Kanalje said:
Mucus said:
Jag är på tror jag.
Sluta tro, bara gör.
Det är ju jättelångt fram i tiden, inte vet väl jag vad jag gör den 2:a september? Vet inte ens vad jag ska göra i helgen...
Känns som du missuppfattat lite, Mukwa. Du vet visst vad du ska göra den 2:a september, du ska spela varulvsspel med resten av forumets coola katter. Det är ju därför du skriver i tråden här.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Måns!

Granny Smith said:
Björn den gode said:
Kånkel Kanalje said:
Att ha inläggstak på antal tecken/sidor/whatävvers är för krångligt för alla inblandade. Kör bara Recca! Hoppa på tåget.
Jag vill bara passa på att anmäla avvikande åsikt. Det behöver inte bli krångligare än man gör det och jag tror att det kan vara en väldigt bra sak.

Sen ska förstås Recca vara med oavsett annars blir det ju inget roligt.
Angående tak på inläggslängden så tänker jag ha någon regel i stil med "skriv inte för långa inlägg för då kommer jag sätta maxlängden till 5000 tecken och det vill ni inte".

Det vill säga: det kommer inte finnas något tak på hur långt ett inlägg får vara, men jag kommer hålla koll (genom att automatiskt räkna alla tecken per tråd och slå ut det på antal inlägg, hamnar det på ett för högt snitt kommer jag införa en capp på inläggslängden).

Jag vill inte begränsa längden på inläggen (för det är jobbigt att hålla koll på), men om taket på antalet inlägg börjar resultera i att folk skriver värsta romanerna så faller ju hela idén att sänka tröskeln och då kommer jag göra något åt det.

---

Klart du ska vara med Recca!
Sweeten the deal, baby. You know what to do. :gremwink:
 

Pixie

Veteran
Joined
22 Feb 2011
Messages
40
Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Pix said:
Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?
Vad har jag gjort, jag har fått Pix att vara med <object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aXU8w336oGs"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/aXU8w336oGs" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Pix said:
Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?
Hej och välkommen! Kul,det blir alltid konstig stämning när man träffar fellow varuvlsspelare afk under pågående spel :gremsmile:
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Granny Smith said:
Pix said:
Lu-kazzh vill att jag ska vara med, för att han vill titta konstigt på mig när vi träffas... så, hej?
Hej och välkommen! Kul,det blir alltid konstig stämning när man träffar fellow varuvlsspelare afk under pågående spel :gremsmile:
Med ett fresht tillägg.

När du väl vunnit som ulv (...eller bybo) och träffar dina fellow varulvsspelare afk kommer segern kännas ännu mer ljuvlig.
 
Top