Varulv [Varulvsspel 7] - Runda 1

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Det har jag väl inte påstått.
Verkar som att du desperat försöker hitta nåt.
Nej då har jag misstolkat det du skrivit. Bland annat i det du skrev om tandemulvar. Om du endast menar att de försöker hitta varandra är jag helt med dig.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Så här va?

Basenanji (3) Fjodor, Impetigo, Sidd
Rasmus (3) Basenanji, Martin, Biobunker
Sidd (1) Rasmus
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Håller på att läsa ikapp mellan barnen jag nattar. Tar ett tag att skriva tyvärr på telefonen. snälla ha överseende med eventuella felstavningar.
Gillar inte att hoppa fram och tillbaka mellan rösterna och vill ge er andra iallafall en liten tid att reagera.

Sedan @fjodorsenuba du vill dreva mig för att få ut info. Vad kan jag ge dig som du skulle sätta värde på?

Likaså @BiobunkerVII finns det något jag kan klargöra eller utveckla som du vill höra? Förslag: om du verkligen tror att jag är ulv, hur kan du korsförhöra mig så att byn verkligen får med sig bra info till nästa runda?

:D
Nej jag tycker konstigt nog att mitt försök till drev tog fart men jag ser dig mer som grön än röd.

...Basse är också aktiv och det är döden för byn att bli av med alla som driver spel. Sure en Basse-ulv är jobbigt men det är en dålig anledning att hänga'n.
Inte värt att hänga en ulv-Basse? Låter inte särskilt byboigt.

Röst: RasmusL
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
nä han är på väg till galgbacken
Impetigo verkar ju inte svara heller.

Märkligt vad det kan svänga snabbt.
Ni andra tycker alltså att Impetigos gräv på Basse inte håller.
Jag har ju typ röstat på alla så det känns ju ostabilt att byta igen.

Kom igen nu Impetigo.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Typ 10 minuter kvar! Glöm inte att skicka in förmågeanvändande!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Impetigo verkar ju inte svara heller.

Märkligt vad det kan svänga snabbt.
Ni andra tycker alltså att Impetigos gräv på Basse inte håller.
Jag har ju typ röstat på alla så det känns ju ostabilt att byta igen.

Kom igen nu Impetigo.
Jag skulle som jag skrev gärna se Impetigos utlovade smoking gun i den samlade bilden av Basses meddelanden om ulv skjuter ulv.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Okej Impetigo tiger.
Jag tycker Impetigos gräv på Basse är bra.
Det jag reagerade på med Impetigos gräv var att han ca kl 10 listade Basse som grönast och bara typ 3 tim senare skriver sitt Bassedrev MEN påstår att han länge funderat på om Basse skulle vara ulv.
Jag tyckte det vart väldigt snabb vändning med tanke på att han länge tyckt Basse smular ulv.

Det var det jag ville ha lite återkoppling på.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Dök upp en del grejer så får väl nöja mig med galgbacken då. Jag tycker fortfarande att Sidd är scummast, kanske följd av Impetigo och lågflygarna.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Okej Impetigo tiger.
Jag tycker Impetigos gräv på Basse är bra.
Det jag reagerade på med Impetigos gräv var att han ca kl 10 listade Basse som grönast och bara typ 3 tim senare skriver sitt Bassedrev MEN påstår att han länge funderat på om Basse skulle vara ulv.
Jag tyckte det vart väldigt snabb vändning med tanke på att han länge tyckt Basse smular ulv.

Det var det jag ville ha lite återkoppling på.
hmm, bra fångat det hade jag missat.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag skulle som jag skrev gärna se Impetigos utlovade smoking gun i den samlade bilden av Basses meddelanden om ulv skjuter ulv.
Jag har ingen smoking gun. Det är en känsla jag fått från posterna som du sammanfattat rätt bra.

Jag har tagit hand om barnen hela kvällen och därför missat men tycker samma som tidigare.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Dök upp en del grejer så får väl nöja mig med galgbacken då. Jag tycker fortfarande att Sidd är scummast, kanske följd av Impetigo och lågflygarna.
Hinner du sammanfatta nåt om Sidd och Impetigo?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Jag är bybo, tror att Basse är bybo. Det är synd att rösta bort Basse i R1 som är en sådan motor. Har ni rätt så absolut, då har vi knäckt en ulv, men missar vi är det en rätt stor förlust och med så svaga indicier hade jag hellre pekat på någon som postar och driver mindre.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag lät Basse stå kvar som grönast lite längre än vad jag höll hobom som grönast därför att jag trodde att byns uppfattning om grön Basse gav honom mod att smula.

Jag skrev detta rwdan i förta posten där jag la fram min teori.

Sen ville jag bänta längre som sagt men vågade inte oga att rundans slut ändå närmade sig
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Jag har ingen smoking gun. Det är en känsla jag fått från posterna som du sammanfattat rätt bra.

Jag har tagit hand om barnen hela kvällen och därför missat men tycker samma som tidigare.
Hinner du förklara min tes om din kursändring?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Okej Impetigo tiger.
Jag tycker Impetigos gräv på Basse är bra.
Det jag reagerade på med Impetigos gräv var att han ca kl 10 listade Basse som grönast och bara typ 3 tim senare skriver sitt Bassedrev MEN påstår att han länge funderat på om Basse skulle vara ulv.
Jag tyckte det vart väldigt snabb vändning med tanke på att han länge tyckt Basse smular ulv.

Det var det jag ville ha lite återkoppling på.
Typiskt bra post! 👏
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag hänger inte med i röstläget men vill absolut inte ha lika. Behöver jag flytta min röst för att undvika lika så hlr jag det. Bån som vet vad det står?
 
Top