Nekromanti Varulvskalendarium

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: [Varulv 1888] by Trasapa & Konrad Konvalj

xyas said:
Vafalls? Ær jag itne anmæld? Det ær fel, det ska jag vara!
Röst: xyas

Motiveras med öppen sumprunkighet och vilseledande anmälningar hit och dit.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Familjen

Gör en ny påannonsering.

Don Rosolini har genom knapphändig info fått reda på att det finns undercover-snutar i familjen. Ni har nu blivit sammankallade för att få ut dessa grisar.

Deltagare Åtminstone 8 personer, maximum sätter jag på 20 (även om jag inte tror att det kommer bli så många).

Spelstart Spelstart är den 10 mars. Senast anmälningsdag är 1 februari

redan anmälda
K.K.
Xyas
Vicotnik
Mukwa
Tyr
Vimes
Recca
Luu-kaazh
Spider
LJSLarsson
Brynolf
Korpa

Om tillräckligt mycket intresse finns, dvs 8 spelare är anmälda innan den sista februari så kommer spelet gå av stapeln

EDIT: Jag kommer inte skicka ut något "Skall du fortfarande vara med?"-PM, så om ni anmäler er se till att vara säkra på att ni ska vara med!
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Familjen

Har länge velat prova på varulvsspel, så nu får det fan i mig vara dags. Jag anmäler mig!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Familjen

Tyr said:
Har länge velat prova på varulvsspel, så nu får det fan i mig vara dags. Jag anmäler mig!
Jag har sett dig lurkat i varulvsspels-trådarna länge. Finns troligen print screen i mitt lager på det till och med. Härligt med lite nytt blod!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Re: Familjen

Konrad Konvalj said:
Tyr said:
Har länge velat prova på varulvsspel, så nu får det fan i mig vara dags. Jag anmäler mig!
Jag har sett dig lurkat i varulvsspels-trådarna länge. Finns troligen print screen i mitt lager på det till och med. Härligt med lite nytt blod!
Konrad hur kommer det sig att du sitter och tar print screen på inloggade användaren även när det inte är ett maffia spel igång? och hur ofta tar du dem?
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: Familjen

Tyr said:
Har länge velat prova på varulvsspel, så nu får det fan i mig vara dags. Jag anmäler mig!
Välkommen! Får se till att det blir ett extra bra spel, så att du blir lika beroende som oss andra :gremwink:
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: Familjen

Vicotnik said:
Konrad Konvalj said:
Tyr said:
Har länge velat prova på varulvsspel, så nu får det fan i mig vara dags. Jag anmäler mig!
Jag har sett dig lurkat i varulvsspels-trådarna länge. Finns troligen print screen i mitt lager på det till och med. Härligt med lite nytt blod!
Konrad hur kommer det sig att du sitter och tar print screen på inloggade användaren även när det inte är ett maffia spel igång? och hur ofta tar du dem?
Som redan har sagts så är K.K. paranoid, men detta tar priset.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Familjen

Vicotnik said:
Konrad Konvalj said:
Tyr said:
Har länge velat prova på varulvsspel, så nu får det fan i mig vara dags. Jag anmäler mig!
Jag har sett dig lurkat i varulvsspels-trådarna länge. Finns troligen print screen i mitt lager på det till och med. Härligt med lite nytt blod!
Konrad hur kommer det sig att du sitter och tar print screen på inloggade användaren även när det inte är ett maffia spel igång? och hur ofta tar du dem?
Alltså, jag menade att jag skymtat Tyr i tidigare spel då han inte varit med.

Jag faller in i mitt print screen mode när det är varulvsspel. Det ger mig ingenting förutom mer noja har jag upptäckt och jag tror du påpekade att det inte längre är ett aktuellt varulvs-jägar-knep så som det var back in the days.

Hur ofta, rätt ofta. Har en bra bildbank här :gremsmile:
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Familjen



Tydligt tecken på ulveri.
Vem har Vimes fått ett pm av egentligen? Troligen står det nått snaskigt om planen hur han skall lyckas övertala byn om att han återigen är bybo.

Jag såg xyas vara inne och pilla med ett privat meddelande tidigare så troligen har de en plan. Det har börjat redan nu och xyas drar på sig uppmärksamheten för att fria Vimes.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Re: Familjen

Konrad Konvalj said:
Jag har sett dig lurkat i varulvsspels-trådarna länge. Finns troligen print screen i mitt lager på det till och med.
Det här är sjukligt.

F.ö. vill jag vara med och spela, Paxen!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,199
Location
Malmö
Re: Familjen

Konrad Konvalj said:
Alltså det hær hade varit mer humoristiskt om det inte var såhær du blir nær vi faktiskt spelar :gremwink: :gremsmile: :gremgrin:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Re: Familjen

Konrad Konvalj said:


Tydligt tecken på ulveri.
Vem har Vimes fått ett pm av egentligen? Troligen står det nått snaskigt om planen hur han skall lyckas övertala byn om att han återigen är bybo.

Jag såg xyas vara inne och pilla med ett privat meddelande tidigare så troligen har de en plan. Det har börjat redan nu och xyas drar på sig uppmärksamheten för att fria Vimes.
Så med andra ord för att driva dig till vansine så ska man ha två tabbar uppe hela tiden där ena sidan är inne i ett pm och den andra så läser man trådar med, samt så uppdaterar man båda sidorna om vart annat.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Familjen

Vicotnik said:
Konrad Konvalj said:


Tydligt tecken på ulveri.
Vem har Vimes fått ett pm av egentligen? Troligen står det nått snaskigt om planen hur han skall lyckas övertala byn om att han återigen är bybo.

Jag såg xyas vara inne och pilla med ett privat meddelande tidigare så troligen har de en plan. Det har börjat redan nu och xyas drar på sig uppmärksamheten för att fria Vimes.
Så med andra ord för att driva dig till vansine så ska man ha två tabbar uppe hela tiden där ena sidan är inne i ett pm och den andra så läser man trådar med, samt så uppdaterar man båda sidorna om vart annat.
En aning mer vansinnig kanske jag blir till en början men det rinner nog lätt av. Troligen filtrerar jag bort ett sådant mönster. Alldeles för lätt att genomskåda.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: Familjen

Då har vi 8 spelare. Om fler vill anmäla sig är det okej fram till den sista februari. Dom som anmäler sig efter det blir satta som reserver och kommer då få ta över en plats, om någon spelare vill hoppa av. Spelstart är, som sagt, lördagen den 10 mars, kommer förvarna vilken tid det börjar när jag väl ser hur dagen ser ut för mig.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Familjen

Konrad Konvalj said:
Jag har sett dig lurkat i varulvsspels-trådarna länge. Finns troligen print screen i mitt lager på det till och med.
Vet inte om jag borde vara smickrad eller förfärad!
 
Top