Nekromanti Varulvskalendarium

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Ulv 666

Välkomna till Ulv 666. Mitt första varulvsspel men förhoppningsvis inte det sista. Spelet utspelar sig någon gång i en obestämd förgången tid med inspiration från kristen mytologi. Spelet är designat för mellan tolv och tretton spelare, så jag hoppas att så många är intresserade.

På Mukwas inrådan är det preliminärt sista anmälningsdatumet den 20e april. Om någon har något att invända om den eventuellt korta tidsfristen mellan Paxens och mitt spel så kan vi väl diskutera det.

Anmälningslista (4 st):
Xyas (först, så jag reserverar odödlighets- och utröstningsimmunitetsförmågan till dig)
Vicotnik
!Paxen
Vimes
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Re: Ulv 666

Jag är på om jag redan inte har anmält mig.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Re: Ulv 666

Recca said:
Xyas (först, så jag reserverar odödlighets- och utröstningsimmunitetsförmågan till dig)
Men vafan! Då måste vi passa på att rösta ut honom först i Paxens spel.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,199
Location
Malmö
Re: Ulv 666

Recca said:
Xyas (först, så jag reserverar odödlighets- och utröstningsimmunitetsförmågan till dig)
Min deadline-inducerade sömnlöshet betalar sig (äntligen!) :gremsmile:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Ulv 666

Vore bra om du postade spelet som svar på startinlägget. Om alla följer det blir det mycket lättare att hitta spelen. Den här Varulvskalendariet är ett jeffla virrvarr av poster.

Är det sista anmälningsdag 20 april, eller är det preliminär starttid 20 april? Eller är det samma sak?

Det är lite för långt bort för att jag ska veta om jag kan vara med än, men tills vidare vill jag gå med.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Varulv 666

Välkomna till Varulv 666. Mitt första varulvsspel men förhoppningsvis inte det sista. Spelet utspelar sig någon gång i en obestämd förgången tid med inspiration från kristen mytologi och historia. Spelet är designat för mellan tolv och tretton spelare, så jag hoppas att så många är intresserade.

På Mukwas inrådan är det preliminärt sista anmälningsdatumet den 20e april - det här går inte att missförstå men för att förtydliga: Starttid kommer någon vecka eller så efter sista anmälningsdatumet. Så sista anmälningsdatumet är fredagen den 20e april (preliminärt) och så tänker jag mig att man avslutar rundor på söndagar och onsdagar (dvs, de startar på måndagar och torsdagar). Men säg att första rundan börjar på måndagen den 23e så kan man spela spelet på normala veckodagar.

Dock så tänker jag mig dessa datum väldigt preliminärt för jag tycker att man ska ha lite längre tid på sig mellan spelen. Jag tänkte nu att vi säkert kör igenom !Paxens spel på max fyra omgångar och då är vi klara ungefär i början av april. Det borde alltså vara störtlugnt att starta hela 20 dagar senare.

Anmälningslista (7 st):
Xyas (först, så jag reserverar odödlighets- och utröstningsimmunitetsförmågan till dig)
Vicotnik
!Paxen
Vimes
Konrad Konvalj
Spider Jerusalem
Mukwa
 
Top