Nekromanti Varulvskalendarium

mvessla

Veteran
Joined
10 Dec 2011
Messages
22
Location
in Orbit
Re: Superhjältespel

Jag vill vara med även i denna! Är nybörjare fullt ut på dessa varulvspel, men men... ngn gång ska ju va den...... osv. :gremsmile:

// Mvessla
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Re: Superhjältespel

Mvessla said:
Jag vill vara med även i denna! Är nybörjare fullt ut på dessa varulvspel, men men... ngn gång ska ju va den...... osv. :gremsmile:

// Mvessla
Du är mer än välkommen, Samt välkommen till forumet.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Familjen

Som sagt passar start tiden mig så är jag på.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Varulv 2089 - Ett mutantlir i en mörk framtid

Jag är gärna med. :gremsmile:


...på 2089.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Re: Varulv 2089 - Ett mutantlir i en mörk framtid

Recca said:
Jag är gärna med. :gremsmile:


...på 2089.
Men... om Recca ska vara med så ska jag det också!

(Jag har varit en jätteduktig varulvsspelsjunkie, det tog jättelång tid innan jag anmälde mig till något!)

Alltså anmäler jag mig till Mukwas Varulv 2089 (mycket bra tema, jag har väldigt varma känslor för Nya Mutant)!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Re: [Varulv 1888] by Trasapa & Konrad Konvalj

Jag vill uppleva något episkt! Betrakta mig som preliminärt anmäld!
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: Familjen

Vicotnik said:
Som sagt passar start tiden mig så är jag på.
Jag ska kolla över lite för att se om jag kan få en mer exakt tid. Just nu lutar det åt början av mars.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Varulv 2089 - Starttid spikad

Sista anmälningsdag är 10:e januari och starttid är spikad till den 5:e februari!

Superkul med en så stor uppslutning så fort! Det finns fortfarande inget tak, så om det är fler som är sugna är ni varmt välkomna!
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Re: Varulv 2089 - Starttid spikad

Mukwa said:
Sista anmälningsdag är 10:e januari och starttid är spikad till den 5:e februari!

Superkul med en så stor uppslutning så fort! Det finns fortfarande inget tak, så om det är fler som är sugna är ni varmt välkomna!
Ah, kom igen! Kan vi inte få ha en endaste lugn stund?

Iallafall så är jag intresserad av alla i denhär tråden nämnda spel. Men jag kommer inte anmäla mig förrän det börjar bli allvar och någon puffar mig i sidan.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Varulv 2089 - Starttid spikad

Ah, kom igen! Kan vi inte få ha en endaste lugn stund?

Iallafall så är jag intresserad av alla i denhär tråden nämnda spel. Men jag kommer inte anmäla mig förrän det börjar bli allvar och någon puffar mig i sidan.
Jag har lagt starttiden så att det går nån vecka efter Spider Jerusalems spel. Det är så många spel planerade nu och jag vill inte att de andra ska behöva vänta för länge.

Anledningen till att sista anmälningsdatum är satt till 10:e januari är för att jag vill ha tillräckligt mycket tid till att förbereda det på.

Det är klart att du ska va med, Möller! Jag kommer puffa dig i sidan när det drar ihop sig både för sista anmälningsdag och när spelet börjar rulla :)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Varulv 2089 - Starttid spikad

Bra jag kan då och jag är på.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Superhjältespel

Jag bekräftar att jag kan och att jag är på då.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: Familjen

Nu har jag bestämt spelstart till den 10 mars. Anledningen till att jag valde just den dagen är dels pga att det ger en liten vila mellan 2 varulvsspel, dels så funderar jag på att ha en annorlunda start mot avslut på rundorna (startar på lördagar, avslutas på onsdagar, startar på onsdagar avslutas på lördagar). Vad tycker ni om det? Föredrar ni den gamla traditionen Mån-tors-sön? Vill ni ha en annan ordning?

Egentligen så fungerar det inte jättebra då guildet har raids på onsdagar, men jag kan få det att fungera, men jag vill veta vad ni som tänker vara med tycker.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Familjen

Jag tror tyvärr det är dumt att ha stopptid en lördag, då jag misstänker få personen sitter hemma framför datorn en lördagkväll. Där emot skulle du kunna ha stopp/start söndagkvällar.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Familjen

!Paxen said:
Föredrar ni den gamla traditionen Mån-tors-sön? Vill ni ha en annan ordning?
Nu har inte jag anmält mig ännu, men det kommer jag ju att göra så klart.

Men start måndag eller söndag är ju alltid bra. Sen ogillar jag själv torsdagarna som stoppdag. Onsdag lät däremot som en festlig dag.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Familjen

Mitt förslag på stoppdagar är antingen:
Måndag - torsdag eller söndag - onsdag.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: Familjen

Vicotnik said:
Mitt förslag på stoppdagar är antingen:
Måndag - torsdag eller söndag - onsdag.
Då 2/2 tycker onsdag är en bra stoppdag, även fast den ena inte har anmält sig, så kör vi på ditt förslag, söndag -onsdag, onsdag - söndag.

Dock så kommer första rundan starta på lördagen den 10 mars, så ni kommer få en extra dag där, oavsett om ni använder den eller ej.
 
Top