Ok alltså ,det är nåt som är väldigt skumt här. Du kom på så där mitt i rundan att du kunde skicka den vidare? Och då valde du att skicka den till Vimes? Du får jättegärna förklara vad det är som händer lite mer utförligt.Om man heter Vimes, ja annars nej. Det går tydligen att skicka bomben vidare. smile
Bomben verkar inte bli vidare skickad för ens Johoohno postar ett Ffzzz... meddelande om det, så det kan vara en stor chansning att sitta med bomben och avvakta till sista minuten.Lukas said:vänta tills sista stund och skicka den då, så hinner inte den som får den försvara sig.
Det har jag redan outat, men jag kan ta det igen: Barf the BrilliantVimes said:Okej, jag spammar lite nu.
Jag skulle vilja veta vad Vicotnik har för namn.
Jag vet inte, ännu. Stod inget i SLs PM om det, men jag har svarat och frågat om det går.Björn den gode said:Kan du skicka den vidare?
Min motivering till att skicka dig bomben är att jag tror att du är en utav skurkarna.Vimes said:Du får gärna motivera ditt val av bombmottagare, Vickan!
Åh fan. Är denna misstanke möjlig att utveckla så att jag kan svara på den? Jag vet att du har formulerat en misstanke mot mig tidigare, men det handlade ju om att jag och Feuflux var bovar tillsammans, vilket ju är en teori som borde anses falsifierad.Vicotnik said:Min motivering till att skicka dig bomben är att jag tror att du är en utav skurkarna.Vimes said:Du får gärna motivera ditt val av bombmottagare, Vickan!
Må så vara, jag har inte haft någon större tid till spelet denna vecka då jag har en tenta i morgon kväll som jag har pluggat inför. Men ska försöka ta mig tid ikväll att gå igenom både dig och lukas närmare.Vimes said:Åh fan. Är denna misstanke möjlig att utveckla så att jag kan svara på den? Jag vet att du har formulerat en misstanke mot mig tidigare, men det handlade ju om att jag och Feuflux var bovar tillsammans, vilket ju är en teori som borde anses falsifierad.Vicotnik said:Min motivering till att skicka dig bomben är att jag tror att du är en utav skurkarna.Vimes said:Du får gärna motivera ditt val av bombmottagare, Vickan!
Du har alltså inte röstat på mig (kan ändras) utan helt sonika skickat iväg en bomb som kommer döda mig i nästa runda och du kan inte på stående fot förklara varför?Vicotnik said:Må så vara, jag har inte haft någon större tid till spelet denna vecka då jag har en tenta i morgon kväll som jag har pluggat inför. Men ska försöka ta mig tid ikväll att gå igenom både dig och lukas närmare.Vimes said:Åh fan. Är denna misstanke möjlig att utveckla så att jag kan svara på den? Jag vet att du har formulerat en misstanke mot mig tidigare, men det handlade ju om att jag och Feuflux var bovar tillsammans, vilket ju är en teori som borde anses falsifierad.Vicotnik said:Min motivering till att skicka dig bomben är att jag tror att du är en utav skurkarna.Vimes said:Du får gärna motivera ditt val av bombmottagare, Vickan!
Just nu förstår jag att du är nöjd med att ha din röst på mig. Jag skulle nog också vilja ha min röst på mig den här rundan. Mycket på grund av att jag inte har haft tid att sätta mig in i nu lägget och där med inte lagt min röst på någon ännu. De ja har haft som misstänkta har varit dig, feuflux och purgatory. I och med att feu har åkt ut, purgaroy känns nu mer osanolik som skurk så var det helt enkelt du som fick bomben då du är den person som jag upplever är störst sanolikhet är skurk av de jag haft som misstänkta.Vimes said:Du har alltså inte röstat på mig (kan ändras) utan helt sonika skickat iväg en bomb som kommer döda mig i nästa runda och du kan inte på stående fot förklara varför?
Nä, du, Vicotnik. Jag är nöjd med att ha min röst på dig.