Varulv Vampyrernas maskerad - R6

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
800
Ja för du är grön. Och jag är den urusla och sämsta väktaren. Och hägern har lyckats med matten så stämmer det ju att han både är kingmaker och grönar sig själv.
Så om ni är gröna och jag är väktaren så lämnar det Basse som ulv.
Tjena. Det är den på alla sätt sista rundan och du väljer att droppa det nu istället för i morse? När det enbart kan leda till förhastade stressbeslut?
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Tjena. Det är den på alla sätt sista rundan och du väljer att droppa det nu istället för i morse? När det enbart kan leda till förhastade stressbeslut?
Ja jag hade hoppats på att ha tid att gröna dig under dagen och låta Basse snurra och snurra för att försöka röda mig mer under dagen.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
800
R1 ingen
R2 Anthrox
R3 Basenanji
R4 Oct
R5 Sidd
Hur resonerade du när du väktade Anthrox R2? Varför väktade du 1 BP-spelare R1 och R2 när bydiskussionen hela tiden handlade om att skydda 2 BP-spelare?

Det här håller inte ens som Hail Mary.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Hur resonerade du när du väktade Anthrox R2? Varför väktade du 1 BP-spelare R1 och R2 när bydiskussionen hela tiden handlade om att skydda 2 BP-spelare?

Det här håller inte ens som Hail Mary.
Anledningen till att jag skyddade Anthrox var för att han var sig själv. Dvs vass i ord och drivande. Att skydda en 2 Bp ansåg jag inte behövdes då vi inte skulle köra på gödgris. Fler rundor med aktiva var viktgare speciellt eftersom jag själv hade svårt att deltaga.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
800
@Sidd jag kan som sagt inte ändra något annat än att för att förstöra.

Jag tycker inte att Fjodor väktarlista håller, å andra sidan håller @Basenanji på och fånar sig. Du styr.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,597
@Hägerstrand få inte skrämselhicka nu, men vet du...

Det är jag som är den sanne siaren! OCH väktare! Fattar inte hur Genesis tänkte? Lite OP?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,597
Nä hörni, jag är bybo. Om ni nu får för er att jag är ulv för att jag inte tror på Fjodor och skojar med Sidd så...jaja...
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,597
Såklart att Fjodorsenuba inte är väktaren. Skitkonstiga personer att väkta och riktigt hail mary-läge för sista ulven.

NU VINNER VI DET HÄR BYN!!
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
800
Nä alltså att hela den här grejen kommer med den här tajmingen får mig att bara vilja stänga telefonen till 21. Om det funnits ett uns av sanning i väktarclaimet så skulle det kommit i morse.
 
Top