Varulv Vampyrernas maskerad - R1

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,654
Känns inte riktigt rättvist att få kritik för att jag outade för chill eller för sent…

jag läste ikapp i tråden och såg rätt dnabbt hur upplägget var. Jag tvekade en stund på vad som var rätt men rätt snabbt bestämde jag mig för att stiga fram så distinkt sommöjligt.

Jag vet ine vad jag skulle skriva i tråden innan jag outade som hade gjort någon skillnad. Jag trodde i te som sagt att det skulle bli konsensus runt siarkungsplanens detaljer och jag trodde inte på att vänta till r2. D ett fanns inget att vänta på.
Men ville du inte bidra på något sätt utöver att stiga fram som siare?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag kan enkelt se ulv-Impe agera som du gör. Jag har svårare att se Xyas med ulvliga agera som de gör.
Ok, hur många spel var det du har spelat med Xyas nu igen?

Och ulvarna MÅSTE komma med ett motclaim, de är nästan chanslösa annars. Varför skulle det vara så orimligt att d ett ärjust Xyas?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,654
jag läste ikapp i tråden och såg rätt dnabbt hur upplägget var.
Både du och Xyas skriver så: läste ikapp. Men fattade inte ni att ni var siare dan innan, när Genesis skickade ut roller?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Men ville du inte bidra på något sätt utöver att stiga fram som siare?
Jo absolut. Jag vet inte riktigt HUR jag skulle bidra mer och kan inte komma på nåt sättnu heller.

Menar du att jag skulle vänta till r2 när jag ahde ett siande eller att jag skulle ge mig ini diskussionen som pågick? Jag tyckte att båda valen var sänre än att outa direkt.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,654
Vi ska inte starta nån PM-diskussion här, men jag tycker att ni båda är skumma som gården jätteviktig roll och ändå är så avslappnade att ni tar er friheten att varken skriva eller läsa spelet.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Både du och Xyas skriver så: läste ikapp. Men fattade inte ni att ni var siare dan innan, när Genesis skickade ut roller?
Läste ikapp tråden. Inte läste ikappmitt PM. Jag var på jobbet och spelet höll ju på från typ 06.00. Så jag behövde läsa ikapp.

Eller menar du att det vore bättre om jag skrev i tråden eller outade innan jagst ikapp? Jag fattar inte.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,654
Jo absolut. Jag vet inte riktigt HUR jag skulle bidra mer och kan inte komma på nåt sättnu heller.

Menar du att jag skulle vänta till r2 när jag ahde ett siande eller att jag skulle ge mig ini diskussionen som pågick? Jag tyckte att båda valen var sänre än att outa direkt.
Jag menar att om du hade skrivit att du hade skitstressigt på jobbet, en flytt, snoriga barn, varsomhelst som hindrade dig från att delta så hade det varit sååååå mycket lättare att acceptera ditt claim?!
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Vi ska inte starta nån PM-diskussion här, men jag tycker att ni båda är skumma som gården jätteviktig roll och ändå är så avslappnade att ni tar er friheten att varken skriva eller läsa spelet.
Jag yrkesarbetar och de flesta atbetsdagar har jag inte tid att spela. Jag försökte läsa ikapp på lunchen men hann inte. På eftermiddagen fixk jag en lucka och då hann jag ikapp.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Vi ska inte starta nån PM-diskussion här, men jag tycker att ni båda är skumma som gården jätteviktig roll och ändå är så avslappnade att ni tar er friheten att varken skriva eller läsa spelet.
Och ”ni båda är skumma” hjäloer ju inte för att skilja påmig och Xyas
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,402
Ok, hur många spel var det du har spelat med Xyas nu igen?

Och ulvarna MÅSTE komma med ett motclaim, de är nästan chanslösa annars. Varför skulle det vara så orimligt att d ett ärjust Xyas?
Exakt 0, därför jag frågat veteraner om honom flera gånger.
Ok så ulvarna blev stressade av din outning och visste inte hur de skulle agera? Möjligt men vi har att göra med en rätt svag ulvliga då?

Röstar vi ut xyas och det är fel tror jag vi är körda näst intill, jag har ingen aning om vilka dina ulvvänner är. Röstar vi ut dig och det är fel har vi en rätt svag ulvliga där Anthrox lyser rött.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag menar att om du hade skrivit att du hade skitstressigt på jobbet, en flytt, snoriga barn, varsomhelst som hindrade dig från att delta så hade det varit sååååå mycket lättare att acceptera ditt claim?!
Förra spelet HADE jag en flytt och det annonsserade jag inte. Jag gör inte sånt. Jag fattar ärligt talat inte varför jag ska bli attackerad i det här spelet också för att jag knte alltid kan soela på arbetstid.

Jag släpper den här tråden nu.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Exakt 0, därför jag frågat veteraner om honom flera gånger.
Ok så ulvarna blev stressade av din outning och visste inte hur de skulle agera? Möjligt men vi har att göra med en rätt svag ulvliga då?

Röstar vi ut xyas och det är fel tror jag vi är körda näst intill, jag har ingen aning om vilka dina ulvvänner är. Röstar vi ut dig och det är fel har vi en rätt svag ulvliga där Anthrox lyser rött.
Jag tycker du underskattar hur svårt det är att spela ulv. Jag hade varit förvånad om ulvarna kom med ett motclaim direkt. Det var ju som sagt det som var poängen med att ta initiativet.

Jag kan inte sägaemot ditt resonemang. Jag har inga ulvkompisar. Blir det ditt case mot mig som du röstar ut siaren på? Att du inte ser att jag har ulvkmpisar?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Xyas och Anthrox är uppenbarligen ulvar. Ert jobb när jag rykt blir att hitta den tredje.

Jag skulle kika väldigt noga på dem som bytte drev nu på slutet från @Vimes och framåt.

Jag tycker detta är en riktigt svag byinsats.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
839
Jag håller med brynolf att man ganska tydligt kan läsa en Xyas som inte har beatämt sig för att motclaima eller inte ännu.
Ja, det swayade ju mig ett tag också, men för mig faller det på att det inte finns någon anledning för en ulv som inte bestämt sig att resonera om det i tråden.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Ja, det swayade ju mig ett tag också, men för mig faller det på att det inte finns någon anledning för en ulv som inte bestämt sig att resonera om det i tråden.
Alla argument som förs fram mot Xyas förklaras bort på de här sätten: ”inte uppenbart bra som ulvdrag”, ”så skulle inte en ulv agera”.

Alla argument som förs fram mot mig är ”ser ut som ett bybodrag men man vet ju aldrig”.

End of rant. Men jag tycker det är dåligt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,441
Allvarligt @Vimes ? Ska du rösta ut mig? Ser du Xyas som så grön?
Jag funderar! Jag tycker ni spelat rätt vettigt och rimligt båda två efter outningarna faktiskt.

Det som talar för att Xyas är ulv är Brynolfs gräv, där det verkligen inte ser ut som att han utgår från en byroll när han skriver. Det som talar för att du är ulv är att det fan är svårt att fatta varför Xyas claimar som ulv, men lättare att fatta varför du gör det som ulv.
 
Top