Brynolf
Noga utvald snuskhummer
HAHAHSHAHJag har frågat så¨många gånger att det luktar surströmming om det där
HAHAHSHAHJag har frågat så¨många gånger att det luktar surströmming om det där
Aha, tja jag menade alls inte att du skulla vara coachad, sen får väl Sidd läsa det hur han vill.@Brynolf, såhär skrev du. Men det jag vände mig mot var att Sidd var så pigg på att hoppa på det tåget. Så han citerade dig, "höll med dig" om att jag var coachad, men anklagade dig för att ha coachat mig i ett och samma inlägg. Det kändes väldigt märkligt, tycker jag.
Och här är Basses PM, där det STÅR "passiv".Här är Fjodors inlägg där det inte står ”passiv” vid hans passiva förmåga
YRKESFÖRMÅGA (SKYMNING/NATT - passiv): Om du befinner dig på Tempelklippan får du och alla andra spelare som befinner sig där +2 i försvar under skymningen och natten
Fniss fnissJag har inte läst ikapp helt men det viktigaste just nu känns som är att @Brynolf ska förklara hur han egentligen kan veta att han blev anfallen just i skymningen.
Fick du Pm om det Brynolf? Varför har du inte postat ditt pm i tråden i så fall?
det och att du vägrar förklara dig om skymbibgsbobjen tror jag.Alltså, vad ÄR caset mot mig? Att jag blev bonkad igårkväll?
För mig är det samma case som hägern och impe, du är lite mildare på det, men du är där "alla" är och kan bli bonkad.Alltså, vad ÄR caset mot mig? Att jag blev bonkad igårkväll?
Och det caset är att vi försöker styra spelet mot att rösta istället för att slåss?För mig är det samma case som hägern och impe, du är lite mildare på det, men du är där "alla" är och kan bli bonkad.
Nej det ville jag inte. Samtidigt var det inte hela världen då visste att jag skulle överleva. Helst hade jag sett att jag inte blev utröstad men när det hände så hände det.Varför sa du inte att du inte kunde röstas ut? Ville du att byn skulle slösa sina röster på dig?
Du låter lite stressad? Inte så byboigt, byboBrynolf brukar vara mer chillÄr jag dum för att någon slog mig igårkväll? Väx upp
Du är hysterisk, du blir rödare och rödare.Alltså, vad ÄR caset mot mig? Att jag blev bonkad igårkväll?
Nu är jag chill. Det är mindre chill när man försöker läsa ikapp tio sidor samtidigt som man försöker hålla ordning på fyra ungar och två ponnysar.Du låter lite stressad? Inte så byboigt, byboBrynolf brukar vara mer chill![]()
Kan du svara på frågan istället? Vad är ert case mot mig? Att jag vill ha kontrollerat spel istället för vilda västern?Du är hysterisk, du blir rödare och rödare.
Det finns en tes om att ett argument blir 20% svagare varje gång som man upprepar det. Lite där vi har dig nu.
Jag har aldrig sett dig panika såhär. Tolkar det som att du är väldigt viktig för ditt lag, och du claimar ju ingen megaviktig roll för byborna så du är med nån skumfraktion.