Octagonal
Myrmidon
Vad hände med att, jag parafrerae: "vinna för byn", och "för byns bästa"?Sedan måste jag erkänna att jag inte alls gillar spel som bygger på att vi ska leka med resurser i spelet.
My bad. Jag är en tråkmåns som vill köra VJVS.
Så därför läser jag Impetigo som grön som vill betona röster.
Vilken typ av varulvsspel du helst vill spela säger väl inget om Impes grönfärg? Nu tycker jag inte heller att han är särskilt röd men ditt resonemang är ganska tomt i mina öron.Sedan måste jag erkänna att jag inte alls gillar spel som bygger på att vi ska leka med resurser i spelet.
My bad. Jag är en tråkmåns som vill köra VJVS.
Så därför läser jag Impetigo som grön som vill betona röster.
Fattar inte? Ja, det är för mig självklart.Vad hände med att, jag parafrerae: "vinna för byn", och "för byns bästa"?
Vi föreslog kl 19 som vanligt men intresset var ljumt. Nu tycks det ju gå den vägen ändå av organiska skäl, vilket förstås är ännu bättreHar inte fattat, blev det AD den här rundan? Och i så fall när?
Jag försöker tydliggöra hur jag tänker så ni kan bedöma det jag skriver.Vilken typ av varulvsspel du helst vill spela säger väl inget om Impes grönfärg? Nu tycker jag inte heller att han är särskilt röd men ditt resonemang är ganska tomt i mina öron.
Hinner inte läsa igenom allt. Vad är caset mot Fjodde nu?
Det är dumt att rösta ut bybor, men samtidigt måste vi få färg på spelare och speeda upp lite. Om en spelare dör per natt kommer vi spela i 12 dar. Inte mig emot men vi har haft två rundor av två utan lyckad utröstning.
Hade vi kört på AD från 19 hade vi röstat ut dig idag. Du hade flest röster med hela tre stycken.Vi föreslog kl 19 som vanligt men intresset var ljumt. Nu tycks det ju gå den vägen ändå av organiska skäl, vilket förstås är ännu bättre