Varulv [utkantRe3]

Jag är för övrigt inte särskilt sugen på att bonka Brynolf annat än for the loot and the lulz.

okejrå för att jag är solidarisk mrd byn mrn fan lita inye på de som är snygga coola och välvårdade — det är ulvigt!

Bybor är klumpiga och bassiga

Röst: @fjodorsenuba

Hinner inte läsa igenom allt. Vad är caset mot Fjodde nu?

Det är dumt att rösta ut bybor, men samtidigt måste vi få färg på spelare och speeda upp lite. Om en spelare dör per natt kommer vi spela i 12 dar. Inte mig emot men vi har haft två rundor av två utan lyckad utröstning.

Sedan måste jag erkänna att jag inte alls gillar spel som bygger på att vi ska leka med resurser i spelet.

My bad. Jag är en tråkmåns som vill köra VJVS.

Så därför läser jag Impetigo som grön som vill betona röster.

Sedan måste jag erkänna att jag inte alls gillar spel som bygger på att vi ska leka med resurser i spelet.

Vad hände med att, jag parafrerae: "vinna för byn", och "för byns bästa"?

Så tillbaks å kollar igenom igen.

Så vi faller alltså tillbaka på lättaste målet Fjodde.

Jag hade ju en fundering när jag sammanställde yrkesoutningen: Där var det ju lite odd med Byäldste.
Fjodde har spelat ovanligt på hugget med att tex jaga iväg Handelsmannen BM och hytta med näven till andra som närmar sig Marknadsplatsen.
Kul men ovanlig Fjodde. Sen så var det tydligen inte så farligt med Impe där.

Röst: @fjodorsenuba

Vilken typ av varulvsspel du helst vill spela säger väl inget om Impes grönfärg? Nu tycker jag inte heller att han är särskilt röd men ditt resonemang är ganska tomt i mina öron.

Vad hände med att, jag parafrerae: "vinna för byn", och "för byns bästa"?
Fattar inte? Ja, det är för mig självklart.

Du kanske menar att vi måste spela brädspelet för att vinna för laget?

Tja kanske det, men för mig framstår det som en oerhört krånglig väg att gå. Kanske är du mer optimistisk än jag?

Har inte fattat, blev det AD den här rundan? Och i så fall när?
Vi föreslog kl 19 som vanligt men intresset var ljumt. Nu tycks det ju gå den vägen ändå av organiska skäl, vilket förstås är ännu bättre

Vilken typ av varulvsspel du helst vill spela säger väl inget om Impes grönfärg? Nu tycker jag inte heller att han är särskilt röd men ditt resonemang är ganska tomt i mina öron.
Jag försöker tydliggöra hur jag tänker så ni kan bedöma det jag skriver.

Hinner inte läsa igenom allt. Vad är caset mot Fjodde nu?

Det är dumt att rösta ut bybor, men samtidigt måste vi få färg på spelare och speeda upp lite. Om en spelare dör per natt kommer vi spela i 12 dar. Inte mig emot men vi har haft två rundor av två utan lyckad utröstning.

Hans PM stämmer inte överens med Basses

Hans yrke är det enda som inte är med i DoD (bortsett från de fyra Utkante-yrkena)

Hans outning var konstig och ur fas med pingpong

Hans buff-förmåga stämmer inte med att vilja skrämma bort folk från marknadsplatsen.

Vi föreslog kl 19 som vanligt men intresset var ljumt. Nu tycks det ju gå den vägen ändå av organiska skäl, vilket förstås är ännu bättre
Hade vi kört på AD från 19 hade vi röstat ut dig idag. Du hade flest röster med hela tre stycken.

Back