Varulv [utkantRe3]

Jag hinner inte spela så mycket mer innan 20.00.

Ser ut som att två pers ibte ens röstat ännu? Det är under all kritik.

Jag försöker hinna kika om det går att flytta rösten till nåt ställe där den gör mer nytta men kanske inte hinner in mer.

AD verkar inte bli av som jag förstått det? Har inte hört ETT argument om varför den uppenbart bra taktiken tydligen är dålig och ulvig (nej, @StradhLestat jag räknar inte ”SCUMSCUMSCUM!! Mardröömm OLYCKA!!!” Som argument).

Om jag blir bonkad vet ni nog var jag står i förhållande till övriga spelare. De som röstat för AF denna rundan ska ju grönas av det också, jag hinner inte leta upp det inlögget och kolla vilka det var men tror att jag såg @Sysp och @Brynolf där i alla fall.
Fortfarande blundar du och låtsads om som att stridsmekaniken inte är central i spelet, när inte ens ulvar/scum har traditionella nattmord?
Ja fortsätt så du.

Fortfarande blundar du och låtsads om som att stridsmekaniken inte är central i spelet, när inte ens ulvar/scum har traditionella nattmord?
Ja fortsätt så du.
Ok, stridsmekaniken är central, Strad. HUR ska vi i byn använda den mekaniken på bästa sätt för att vinna? Har ni någon plan?

Ok, stridsmekaniken är central, Strad. HUR ska vi i byn använda den mekaniken på bästa sätt för att vinna? Har ni någon plan?
Mert plan än att tiga ihjäl det och köra allt fokus på röstningen iaf.
Bybor måste höjas i stats. Det gör vi genom att strida. Förhoppningsvis genom att spöa scum, men är det en bybo som stryker med, så ger det mer än att rösta ut en bybo. Då har iaf byborna som deltog i striden fått höjda stats.

Sitter med mobilen Ute å flänger i bilen å hemma sen sista 30 min.
Jag vill att vi landar i en utröstning.
Jag är utterst tvek på att ni kommer lyckas nita Brynolf då säkert Yenniz är kompanjon där.
Men om vi inte röstar ut Brynolf så kan jag byta till både Impe eller Fjodde så det blir fulltaligt drev när jag läst ikapp👍

Mert plan än att tiga ihjäl det och köra allt fokus på röstningen iaf.
Bybor måste höjas i stats. Det gör vi genom att strida. Förhoppningsvis genom att spöa scum, men är det en bybo som stryker med, så ger det mer än att rösta ut en bybo. Då har iaf byborna som deltog i striden fått höjda stats.
Ok, så Royal Rumble alltså då. Kaos, ingen plan. Bra ide.

Jag är utterst tvek på att ni kommer lyckas nita Brynolf då säkert Yenniz är kompanjon där.
Men om vi inte röstar ut Brynolf så kan jag byta till både Impe eller Fjodde så det blir fulltaligt drev när jag läst ikapp👍
Ja jag lär väl bli bonkad oavsett. Men rösta gärna på Fjodde, inte på Impe.

Om brynolf klarar sig från attacken, så VET ni att brynolf är scummis ihop med någon annan här. För jag tvivlar på att brynolf har försrvarsvärde att stå emot oss alla 4....

Ja men scummet har mindre inverkan på hängningen än på morden.
Möjligt... Men då strider scummen på fältet och höjer sina stats,,,medans byn chanshänger utan payoff om man inte råkar av en slump hänga en scummis. Om scummen får husera med statshöjningar och byn ör passiv med hängningar, så kommer de gå igenom oss som en slåttermaskin sen,,,flera bybor per runda

Jag börjar vackla gällande Brynolf. 😖 Jag hoppas att ni andra har rätt! Det kan såklart bara en taktik att låtsas bli bonkad men jag vet fasen inte. Jag är rätt säker på Sidd i alla fall, så jag låter min röst ligga kvar.

Om brynolf klarar sig från attacken, så VET ni att brynolf är scummis ihop med någon annan här. För jag tvivlar på att brynolf har försrvarsvärde att stå emot oss alla 4....
Det här låter som en bekant Mont Python-sketch...

känner ni som jag att bonkninh är gansla osäkert jämfört med röstning?

Snälla länk till röstläget min kurs är svår

Back